Apollo Rachel Miriam Bounvier

Siirry alas

Apollo Rachel Miriam Bounvier

Viesti  Apollo lähetetty Lokakuu 17th 2010, 16:55

Kuinka monta Hellsing-mangapokkaria olet lukenut? Oletko nähnyt Hellsingin vanhan animen? Kuinka paljon jaksoja olet nähnyt? Kuinka monta OVA-jaksoa olet katsonut?
- Olen lukenut kaikki Hellsing – pokkarit, nähnyt vanhasta animesta 7 jaksoa ja kaikki tähän mennessä tulleet OVA-jaksot

Nimi: Apollo Rachel Miriam Bounvier
Ikä: 25
Sukupuoli: Nainen

-

Fyysiset piirteet: Apollolla on neljä vaaleaa hiussuortuvaa otsatukkana, muu hiuksista on mustaa ja kiharaa. Silmät ovat siniset. Hän pukeutuu goottimaisesti.

Luonne: Apollo on hiljainen persoona. Hän ei puhu, jos ei ole kunnon sanottavaa. Silti häneltä palaa pinna helposti. Hän ei pidä suurista ihmisjoukoista, koska ahdistuu helposti. Silloin hän vetäytyy syrjemmälle. Oma rauha on Apollolle pyhä asia, eikä pidä siitä, jos häntä tullaan häiritsemään. Lisäksi hän ei voi sietää vampyyreja. Hän pitää mausteisista ruuista, raskaasta musiikista ja kesästä. Apollon tavoite on löytää hänen isänsä, jota hän ei ole koskaan nähnyt. Apollo pelkää lapsellisesti hämähäkkejä ja ötököitä. Lisäksi hän pelkää miehiä menneisyytensä takia. Apollo on myös hieman sarkastinen.

Taistellessaan Apollosta tulee sadistinen, moraaliton ja raivohullu. Silloin hän ei anna kenenkään astua tielleen ja jos joku astuu hänen tielleen, hän pyrkii eliminoimaan tämän.

Vaatetus (Pukeutuminen): Apollolla on puna-musta raitainen pitkähihainen paita ja sen päällä valkoinen korsetti. Mustassa vekkihameessa on pitsiä. Apollolla on kangassaappaat, jotka ulottuvat reiden puoliväliin. Hän pitää usein yllään mustaa takkia, jonka hupussa on korvat. Toisessa hupun korvassa on ”lävistys”.

-

Aseistus:
Rynnäkkökivääri AK-47

ja FN Browning M1903-pistooli

Rotu: Ihmissusi (lykaani)
Susimuoto

Erikoiskyvyt: Apollolla on tyypillisiä ihmissuden kykyjä; hän pystyy muuttumaan täydenkuun aikaan sudeksi, hän on ketterä, nopea ja voimakas. Hän pystyy regeneroitumaan jonkin verran ja hänen aistinsa ovat terävöityneet.

Puolue/ arvo: Ei puoluetta, ammatiltaan länsimaisten sarjakuvapiirtäjä

-

Menneisyys: Apollo syntyi Lontoon slummeihin ja oppi jo nuorena kadun elämäntavat. Hänen äitinsä oli sairastellut pitkään, kunnes kuoli. Ennen kuolemaansa hän oli kertonut Apollolle paljon tämän isästä. Tytön piti elättää itsensä ja hän joutuikin useisiin hankaluuksiin. Lopulta jonkin jengin pomo otti hänet huostaansa, jolloin tyttö luuli pelastuksen tulleen. Vaan ei tullut. Apolloa kohdeltiin kuin vähäarvoista piikaa ja häntä käytettiin seksuaalisesti hyväksi. Ja jengin jäsenet olivat vampyyreita. Tyttö kuitenkin altistui pakoa yrittäessään kuun valolle ja muuttui sudeksi. Sitten hän tappoi koko jengin. Aamulla hän katsoi tuhoa kauhuissaan, mutta tyynenä. Hän tokaisi siinä,että ”omapahan oli vikanne, horot ja paskat.” Tyttö kaivoi vaatteita ja aseensa ja alkoi elää omaa elämäänsä vampyyreita ja ruumiinsyöjäpaholaisia metsästäen.

RP-näyte:
HUOM! On siis käytössä yksikön kolmas persoona, mutta myös yksikön ensimmäinen persoona. -Heru

Apollo katsoi vampyyriä ja tämän ympärillä oleva ghouleja raivoissaan. Apollo latasi aseensa ja juoksi kohti vihollisiaan. Apollo ampui ghoulit ja yritti käydä vampyyrin kimppuun. Vampyyri torjui hyökäyksen tarttumalla aseen piippuun ja heittämällä sen muutaman metrin päähän. Apollo katsoi vampyyriä ja löi sitä. Vampyyri kaatui iskusta maahan. Se yritti hyökätä uudelleen, mutta Apollo saavutti aseensa ja ampui vampyyriin sarjatulta tappaen sen.

Toinen vampyyri hyppäsi pusikosta ja kaatoi Apollon maahan. Apollo yllättyi täysin. Vampyyri katsoi häntä verenhimoisena.
– Kuules, tyttönen, vampyyri aloitti. – Meikäläisiä ei tapeta noin vain. Ainakaan ilman seurauksia.
Apollo naurahti ennen kuin vastasi:
– Voi sinua, pikku ääliötä. Olen tappanut niin, NIIN monta teikäläistä, etten pysy itse mukana laskuissa.
Apollo potkaisi vampyyria niin kovaa, että tämä lensi puita päin. Sitten se yritti hyökätä Apollon kimppuun uudelleen, mutta Apollo kumartui juuri sopivasti. Vampyyri iskeytyi maahan ja Apollo veti pistoolin esiin.
– Olen tappanut tarpeeksi tältä illalta, Apollo tokaisi. – Häivy, ennen kuin minä suutun.
Vampyyri epäröi, mutta kun Apollo ampui sitä lähelle sydäntä, se lähti heti. Apollo murahti;
– Näitä midiameja sitten riittää.

Tänään törmäsi vampyyrin – taas. Ammuin ghoulit ja pienen tappelun jälkeen sain itse vampyyrinkin. Se oli helppo tapaus. Sitten pusikosta hyppäsi toinen. Sen onnistui kaataa minut. Sain sen kuitenkin päältäni ”hienovaraisella” potkulla. Sitten se yritti hyökätä uudelleen, mutta kumarruin sopivasti. Kun vampyyri oli maassa, otin pistoolin eteen. Tokaisin, että olin tappanut tarpeeksi tältä illalta ja käskin vampyyria häipymään ennen kuin suuttuisin. Siinä se kökki ennen kuin ammuin sitä lähelle sydäntä. Sitten se lähti kuin pää kolmantena jalkana, haha! Murahdin, että näitä midiameja sitten riittää.

Syy vampyyrin pakoon päästämiseen; halusin mahdollisimman nopeasti nukkumaan.
Apollo
Lieutenant

Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 22

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa