Hellsing-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Digimon

3 posters

Siirry alas

Digimon Empty Digimon

Viesti  MHerushingu Kesäkuu 20th 2011, 11:32

Täällä keskustellaan Digimoneista (eli mangasta ja animen tuotantokausista).

Digimon (デジモン, dejimon, lyhenne japaninkielisestä sanasta デジタルモンスター dejitaru monsutā, Digitaaliset hirviöt) on suosittu japanilainen sarja, johon kuuluu animea, mangaa, leluja, videopelejä ja korttipelejä. Digimonista on myös tehty monta elokuvaa, joista vain kolme on esitetty englannin kielellä ja suomen kielellä, mutta ne on leikattu yhtenäiseksi elokuvaksi The Digimon Movie. Tämän vuoksi Englannissa ja Suomessa tunnettu Digimon-elokuva poikkeaa huomattavasti juoneltaan kolmesta erikseen esitetystä japanilaisesta elokuvasta. Digimonia esitetään myös Suomessa. ~ Wikipedia.

Olen seurannut aikasemmin Digimonia pienempänä, mutta harvemmin kuin Pokemonia, koska se oli näytetty arkisin ja jaksoja en pystynyt katsomaan loppuun, joten aina jaksojen puolissa väleissä olin lähtenyt kouluun. Tamersin tultua oln lopettanut sarjan seuraamisen, mutta tänä vuonna palasin katsomaan kaikki jaksot uusiksi, sillä minulla on edelleenkin nämä Agapion dubilla varustetut VHSt, joiden etsimiseen meni vaikka kuinka kauan, mutta katselin kaikki tämänhetkiset jaksot netissä ja sain viimeinkin inspiraatiota takaisin ja huomasin, että sarja on animena kaksi kertaa parempi kuin Pokemon. Joten tässä sitten nyt ollaan. Razz
MHerushingu
MHerushingu
Admin

Viestien lukumäärä : 259
Join date : 26.05.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : [HELL]sinki

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Digimon Left_bar_bleue0/5Digimon Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Digimon Empty Vs: Digimon

Viesti  Apollo Heinäkuu 5th 2011, 10:09

Ihan muistot palaa mieleen tämän keskustelun myötä... Smile

Toisin kuin veljeni, en ole juuri nykyistä Digimonia seurannut, mutta kun sitä tuli TV:stä... se oli vähän eri asia...
Apollo
Apollo
Lieutenant

Viestien lukumäärä : 364
Join date : 13.10.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Imatra

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Digimon Left_bar_bleue0/5Digimon Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Digimon Empty Vs: Digimon

Viesti  MHerushingu Lokakuu 13th 2011, 20:05

Itse tosiaan pidin kolmesta ensimmäisestä kaudesta (Adventures ja Tamers), sillä jopa neljäs kausi vaikutti oudolta, sillä yhtäkkiä ihmisiä rupesi tikivoitumaan Tikimoneiksi, myös tuo uusin Xros Wars on vaan jotenkin Transformers-tyylinen, sillä Tikimonit ovat kuin metalliset osat jotka vaan kiinnittyvät toisiinsa saadakseen edes jonkunlaisen uuden ulkomuodon (näh... sellainen on tylsä).
MHerushingu
MHerushingu
Admin

Viestien lukumäärä : 259
Join date : 26.05.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : [HELL]sinki

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Digimon Left_bar_bleue0/5Digimon Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Digimon Empty Vs: Digimon

Viesti  Apollo Lokakuu 23rd 2011, 12:23

No comments tohon kohtaan, kun en ole kattonu. Razz
Apollo
Apollo
Lieutenant

Viestien lukumäärä : 364
Join date : 13.10.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Imatra

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Digimon Left_bar_bleue0/5Digimon Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Digimon Empty Vs: Digimon

Viesti  Kudlak-Hanse Marraskuu 29th 2011, 10:28

Integra Hellsing kirjoitti:Itse tosiaan pidin kolmesta ensimmäisestä kaudesta (Adventures ja Tamers), sillä jopa neljäs kausi vaikutti oudolta, sillä yhtäkkiä ihmisiä rupesi tikivoitumaan Tikimoneiksi, myös tuo uusin Xros Wars on vaan jotenkin Transformers-tyylinen, sillä Tikimonit ovat kuin metalliset osat jotka vaan kiinnittyvät toisiinsa saadakseen edes jonkunlaisen uuden ulkomuodon (näh... sellainen on tylsä).
Komppaan tuohon.

Itse olen seurannut Digimonia kakarana, joka seurasi Beybladea, Pokemonia ja B-Damania (+ huits ties mitä). Kolme ensimmäistä kautta oli ihan mukavaa katsoa, koska suosikki-Digimonit ja sarjan perinteinen vanha idea, mutta kyllä uusissakin on sama idea, mutta digivoituminen alkoi jo käydä tylsempään suuntaan ja monista pääjehuista tulikin niin rumia.

Toi Herun mainitsema Xros Wars on joo. Liikaa liioiteltu. Tuntuu tosiaan siltä, että katsoisit Digimon-Transformers crossoveria. What?
Kudlak-Hanse
Kudlak-Hanse
"Heil my Captain!"

Viestien lukumäärä : 41
Join date : 30.05.2010
Ikä : 35
Paikkakunta : Helsinki, Kontula

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Digimon Left_bar_bleue0/5Digimon Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Digimon Empty Vs: Digimon

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa