Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Vs: Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 17th 2010, 23:34

-Eipä se mitään haittaa.., Trixita melkein ärähti hampaidensa takaa, jotka olivat pureutuneet yhteen tiukasti.
Musta neste oli jo ehtinyt valua leukaan asti. Pyyhittyään valuvaa nestettä käsivarteensa Trixita tunsi, kuinka aine kulki silmänsä yli, matkaten alas käyttäen poskiin muodostuneiden uria reittinä. Trixita istahti sängylle ja sulki toisen silmänsä, jottei tuota ainetta sinne eksyisi.
-Pirujen talvi soikoon! hän ärisi itsekseen, pyyhkien aina välillä tuota ainetta leualtaan, jottei se maailman valloitusta pääsisi aloittamaan.
Cahaya
Öinen öri

Viestien lukumäärä : 288
Ikä : 26

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 17th 2010, 23:42

Trixita ärähti, Integran silmät muuttuivat pyöreiksi. Mitä helkkaria?
-Tuo on jotain aivan uutta...Nyt olen täysin hämmilläni...
Hän lämäisi kämmenellään otsaansa.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 18th 2010, 00:00

-Heh.. Tervetuloa vaan joukkoon.., Trixita hymähti kulmiensa alta Integralle samalla kun kohtasi toisen katseen avonaisella silmällään.
Tosiaan, ei Trixitakaan tiennyt, mitä tuo aine oli tai minkä takia se välillä lähti maailmaa valloittamaan. Se oli yksi niistä ratkaisevista syistä, miksi Trixita oli majatalon poltettuaan kierrellyt eri kaupungeissa. Niistä hän oli yrittänyt onkia tietoa tuosta aineesta, ja ylipäätään siitä kirotun porukasta.
-Ei tämä ainakaan vielä ole minua tappanut, ja tuskin se tulee tappamaan pitkään aikaan, jos ollenkaan, Trixita naurahti hiljaa ääneen.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 20:06

Integra

-Ehkäpä täytyisi tutkia tätä, koska en ole noin outoa asiaa nähnytkään..., Integra oli hämmillään ja tuijotti suoraan takaisin Trixitan mulkkoavaan katseeseen. Ajatus vaikutti pelottavalta, mutta myös aika mielenkiintoiselta ja houkuttelevalta. Mitä se neste mahtoi olla? Oliko se vaarallista tai kenties...Ainakin Trixitaan se ei näyttänyt vaikuttavan. Entä jos se vaikuttaisi Trixitan käytökseen? On paljon todennäköisempää, että se on juuri niin.
-...Mutta mitä mieltä itse olet? Mistä se mahtaa johtua? Integra kysyi viimein.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 20:25

- Jaa mistäkö.., Trixita huokaisi rapsuttaen takaraivoaan. Integra vaikutti tarpeeksi luotettavalta henkilöltä, joten vaaleahiuksista hieman nuorempi päätti avata kuortaan hieman toiselle.
- Aineesta minulla ei ole hajuakaan, mitä se on ja miksi se välillä lähtee laskeutumaan alaspäin. Se kuitenkin lähtee samasta pisteestä jokaisella kerralla, Trixita selosti, ja poisti kätensä silmänsä edestä paljastaen vuodon lähtöpisteen: arpi vasemman silmän yli. Hetken kuluttua käsi siirtyi Trixitan vierelle, ja nainen tuhahti:
- En sitten tiedä, olisiko näön menettäminen ollut parempi vaihtoehto.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 20:32

Integra

Hyvä Jumala! Integra ällistyi mielessään. Hän sanoi rauhallisen sävyyn:
-Tuohan on hirveän näköistä...
Kuka mahtoi tehdä noin Trixitalle? Varmaan kyseinen hemmo olikin jo joku, joka ei varmanakaan arvostanut ihmisoikeuksia, siinä tapauksessa Trixitan oikeuksissa.
-Näet varmaankin tuolla silmällä vieläkin?
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 20:53

- Näen kyllä. Mikäli en olisi puoli vuotta sitten loikannut tieltä pois, olisi näön mukana lähtenyt toinen käsi.., Trixita sanoi hiljaa laskien päätään alemmas.
Tosiaan. Sen kaltaista kokemusta ei unohtaisi ihan helpolla. Sen kirotun miehen mieli oli kyllä yksinään julkeampi ja kierompi kuin kaikkien niiden kiduttajien mielet yhdistettynä. Hänestä toisten kärsimys ja kituaminen hetkiä ennen kuolemaa oli kauneinta tässä maailmassa. Kieroa huumoria hänelle, kidutusta kaikille muille.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 22:01

Integra

-Sinun asemassasi olisin jo kuollut..., Integra kommentoi aiheeseen. Tosiaankin, hän itseasiassa pelkäsi juuri niitä, jotka uhmaisisivat häntä. Hänelle tuntui kyllä kurjalta, että Trixitalle kävi juuri noin. Tekijöiden puuhat olivat anteeksiantamattomia.
-Tapoitko siis heidät, kun näit tilaisuuden tulleen?
Hän taisi veikata, että aihe pidettiin juuri Trixitan kiduttajista.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 22:23

Trixita naurahti vaisusti.
- Se ei oikeastaan ollut tilaisuus, hän sanoi ja nosti katsettaan ylöspäin: - Pikemminkin tilanne, jonka laukaisi 15 vuotta kehittynyt viha ja pelko. Uhkaukset vapauden riistosta ja koskemattomuudesta kaikkien edessä oli viimeinen pisara. Viha kiduttajia kohtaan ja pelko vapauden lopullisesta menettämisestä sekottuivat, ja veren täyttämä kaksi yötä ja kaksi päivää kestävä näytös alkoi.
Pieni hymyn irvikuva nytkähti Trixitan suupielillä.
- Mitäs opettivat taistella vastaan, eikä paeta tai alistua vastustajansa tahtoihin..
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 22:29

-Niinpä..., Integra sanoi hiljaa. Tarina vaikutti uskottavalta. Tuollaistako vielä tapahtuu ympäri maailmaa joka päivä eri muodoissa? Ja jos lisätään mukaan epäkuolleita, se vaikuttaisikin jo täydelliseltä Helvetiltä. Integra sentään hyvää elämää kärsien jonkun verran traumoja siitä, kun setä yritti tappaa hänet isän kuoleman jälkeen. Vapaudenriisto oli rikos ja siitä aina seurasi rangaistus. Trixita rankaisi kiduttajansa omalla tavallaan ja se oli Integran mielestä oikein, silti siitä jäi menneisyyden arvet, joista ei kenenkään kanssa saanut keskustella. Sinulla on sentään tuuria, Trixita... Integra ajatteli.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 22:42

Tumman nesteen valuminen oli pysähtynyt, ja se alkoi hiljalleen kuivua. Trixita ei välittänyt, oliko puolet hänen kasvoistaan maalattu. Neste saattoi valua, mutta pysyvää vahinkoa se ei aiheuttanut tähän päivään mennessä. Sen sijaan Trixita oli huomannut jotain muuta outoa; tuo kyseinen arpi oli levittäytynyt hiljalleen pidemmälle.
- Jälkikäteen voi vain sanoa tämän, Trixita sanoi hiljaa, ja lähes tulkoon naurahti huoneeseen: - He epäonnistuivat siinä, mitä he yrittivät saada aikaan minusta.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 22:53

Integra

Integra nyökkäsi ja sanoi hiukan epävarmana, mutta silti rauhallisena:
-Aika näyttää saivatko he....Minäpä tästä lähden nukkumaan. Hyvää yötä, Trixita!
Integra oli hiukan väsynyt. Tietenkin! Ensin aamusta piti taistella ja sitten illan maissa lähteä kuningattaren palatsiin, sitten vielä palata sieltä takaisin puolen yön jälkeen. Hänen päänsä käski jo lähteä nukkumaan. Trixitankin oli varmaan helppo huomata se.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 23:10

Trixita toisti Integran päänliikkeen vastaten toiselle.
- Öitä vaan sinullekin, hän ehti sanoa kun ovi kävi ja Integra katosi sen taakse.
Integra vaikutti väsyneeltä, ja ei mikään ihme. Kaiken kuluneen päivän tapahtumien jälkeen pitikin olla väsynyt. Trixita oli myös väsähtänyt, ja tuo juttutuokio oli rentouttanut naista ehkä liiankin paljon. Sänky tuntui vangitsevan sillä istuvan otteeseensa, ja pian heilahtivat jalat muun ruumiin perässä sängyn päälle. Pää löysi tyynyn ennätysajassa ja peittokin eksyi osittain naisen kimppuun. Silmät sulkeutuivat ja pian huoneen hiljaisuutta vastan kamppaili Trixitan hiljainen, uninen tuhina.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 22nd 2010, 23:25

Integra

Integra painui vihdoinkin makuuhuoneeseensa. Hän ottamassa suihkun ja pesemässä hampaansa. Ennen nukkumaan menoa hän vaihtoi mustan pyjaman ylleen. Päästessään sängylleen, hän nukahti siihen paikkaan sikeästi kuin mäyrä talviuneen.

Noin lyhyt. En keksi mitään aamulle kuvattavaksi.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 00:09

Yöt tuntuivat olevan ikuinen kirous mustahiuksiselle. Oli taas painajaisen aika, mutta tämä ei alkanut kuten tähänastiset..

Trixita käveli sateen kostuttamia katuja pitkin, ja astui ovesta sisään. Sinisten silmien eteen avautui avara tila, jonka perällä istui vanha hahmo. Trixita asteli lähemmäs ja istahti alas hänelle osoitetulle paikalle. Mies puhui.
- Tulit siis kuuntelemaan totuuden, lapsi? hän kysyi.
Trixita nyökkäsi hitaasti. Mies jatkoi.
- Hyvä on.. Novrean myrkyllinen terä ei koskaan jätä henkiin sitä vastaan asettautunutta. Miksi sinä elät, ja mikä tuon arpesi todellinen merkitys on.. Oletko varma valinnastasi, lapsi?
Trixita nyökkäsi jälleen.
- Majatalon päälikön tavoite oli muuttaa sinusta armoton tappaja, joka ei katsoisi uhrinsa ikää, kuntoa tai edes lajia. Se tulisi kaatamaan jokaisen vastaantulevan elävän eliön. Luuletko, että päälikön kukistaminen muuttaisi kohtaloasi, lapsi? Tuo silmäsi yli kaartuva arpi on merkki täydellisestä luomuksesta. Miksikö se sitten vuotaa nestettä, tahdot kysyä. Se on osa Novrean myrkyn vaikutusta. Arpesi tulee vuotamaan aluksi kuukausittain, sitten päivittäin kunnes sen vuoto on pysähtynyt. Se on merkki muutoksestasi. Muista, lapsi. Älä liiku kenenkään lähellä. Voit toivon mukaan näin vähentää uhriesi määrää...
Trixita laski päätään nöyränä alemmas kumarrukseen ja poistui huoneesta...
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 00:16

Integra

Tänä yönä Integra ei ole nähnyt mitään unia, vaan nukkui kuin kuollut keskipäivään saakka. Hän heräsi aamulla pikkuhiljaa siihen, kun ikkunasta sisään paistavat auringon säteet osuivat hänen kasvoihin. Integra kääntyi laiskasti toiselle kyljelleen ja avasi laiskasti silmänsä ja yriti nukahtaa uudestaan...
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 00:59

Trixitan painajainen muuttui hetki hetkeltä synkemmäksi. Nainen heilahteli holtittomasti puolelta toiselle. Peitto oli saanut kyytiä jo pidemmän aikaa sitten.

Rankkasade piiskasi katuja. Sadevesi sekottui vereen sen valuessa katuja alaspäin. Punertava vesi lainehti syrjäisen kujan ohi. Pääkadulle kaatui kuollut hahmo, joka oli kuollut miekan kärjen heilautuksesta. Kuolleen hahmon veri yhtyi punertavan veden laskuun. Kujalta astui pääkadulle mustahiuksinen hahmo. Vasemmassa kädessä naishahmo piti miekkaa, jonka terä oli veren peittämä. Pääkadulle kaatununeen miehen veri valui sateen mukana naisen kasvoja pitkin alaspäin, sotkien aikanaan valkean takin veriseksi. Nainen katsoi ympärilleen tummilla silmillään. Ne olivat tunteettoman valottomat. Niistä ei heijastunut katumus, suru tai mikään muu tunne. Mustahiuksinen asteli eteenpäin, etsien lisää verta vuodatettavaksi..

Aurinko heijasti liikaa Trixitan vaaleisiin silmiin, ja nainen nousi istumaan. Painajaiset olivat yleistyneet viime aikoina, mutta kahta unta ei koskaan aiemmin ollut ilmestynyt. Etenkään toisiinsa liittyviä. Trixita hautasi päänsä polviensa väliin ja pohti unien merkitystä..
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 01:25

Integra + Edgar (NPC)

Jonkin ajan päästä, Integra huomasi, ettei jaksa nukkua. Hän nousi istumaan ja laittaen lasinsa nenälleen katsoi seinä kelloa. Kaksitoista yli viisi. Oho! Kylläpäs olen nukkunut! Integra ällistyi huomatessaan sen, että heräsi myöhään ja ryhtyi etsimään uniformunsa päälleen. Hän oli nukkunut aamupalan ohi, ei ihme, että oli kiire pueta vaatteet päälle ennen hoviväen saapumista tarkastamaan, onko hänelle kaikki hyvin. Puettuaan uniformunsa ylleen, hän tallutti itsensä käytävälle, jossa törmäsi Edgar-hovimestariin.
-Sir? Oletteko vasta nyt hereillä? kysyi Edgar: -Milloin olette oikein menneet nukkumaan?
-En muista, mutta saanko syödä päivällisen myöhemmin, kun olen ehkä hiukan unipöpperössä vielä...
-Toki. Miksi moista kysytte?
-Koska tiedät, ettei aamusta ole heti nälkä...Muuten? Onko mitään viestiä kuulunut Walterilta?
-Sanoi tulevansa keskiviikkona.
-Hyvä. Ainakin siinä välissä ei tapahtu mitään ongelmia...Onko korjaajia saatu töihin?
-Kyllä on. He tekevät parhaansa mukaan korjataakseen pääsisäänkäynnin vahingot. Kuitenkin korjauksen summa on arvioltaan 50 000 puntaa.
-Paljon? Tuohan on luotien varustuksen määrä!
-Oletteko ehtineet jo törsätä tililtänne rahaa? hovimestari oli hämmillään.
Integra sanoi tähän:
-Ainakin tuli maksettua velkaa uudesta helikopterista ja panssariautosta, sitten juhlapuku ja vaikka mitä...Sotilaille pitäisi luotejakin ostaa vampyyrimetsää varten.
-Ymmärrän.
-Vaikea ymmärtää, kun rahani lentää taivaan tuuliin ja teitäkin kaikkia pitää elättää jotenkin.
-Toivottovasti ongelma hoitunee pian. Kuitenkin ei ole varmuutta onko todellakin karjaustöiden arvo noin 50 00 puntaa.
-Ja toivottovasti Paljonko korjaajia on tänne palkattu?
-15. He tekevät kyllä työnsä nopeasti.
-Kaikille pitää maksaa palkka plus sille firmalle, jolle he työskentelevät.
-Aivan niin.
-Selvä se. Käyn vilkaisemassa, onko missään tapahtunut mitään.
-Sir.
-Niin?
-Alucardilla olisi asiaa eiliseen liittyen ja Richardsonilla myös, mutta liittyen vampyyrimetsään huomista varten.
-Hyvä on. Menen käymään ensin komentajan luona, Integra sanoi ja lähti marssimaan käytävää pitkin kohti työhuoneettaan. Usein oli niin, että komentajat pysyttelivät siellä, jos hän itse ei siellä ollut. Richardson oli todellakin siellä ja huomasi Integran saapuneen:
-Johtaja. Olikin jo aika, Richardson mylvi huomatessaan Integran lyllertäen paikalle.
-En ole yöllä nukkunut. Siinä syy.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 19:47

Päivän juostessa eteenpäin Trixitan edessä seisova ovi pysyi hiljaisena. Kukaan ei tullut sisään, ja kun kerta Trixita asutti huonetta yksin, ei huoneesta kukaan poistunutkaan koko päivän aikana. Edes syömään ei Trixita poistunut. Painajaisten paino nakerteli naiesen mieltä pala palalta. Unet kertoivat ja muistuttivat tähän asti menneitä, ja pitivät paikkaansa. Tällä kertaa ne kertoivat vielä tapahtuvasta. Olivatko ne sitten totta? Olivatko ensimmäisen osan vanhan miehen kertomus silkkaa tarua, vai totuutta? Mikäli ne totuutta olivat, olisi unen toinen osa selvitetty. Mutta oliko kyseessä vain unta, vai virheellistä tulevaisuutta?

Trixita heilautti takkinsa päälleen ja astui huoneesta ulos suunnaten kohti portaita..
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 21:03

Integra + NPC

Richardson oli hämmillään ja sanoi:
-Mutta, johtaja...!
Integra sanoi tämän sanojen päälle:
-Olen pahoillani. Mikä on homman nimi tästä päivästä?
-Ihmettelen vain Gaia Imperan ja Milleniumin puuhia. He hyökkäävät jatkuvasti sieltä täältä. Heille on pantava piste siihen paikkaan!
-Ensinnäkin ei kannata, komentaja. Koska emme tiedetä varmaa vastustajan liikettä. Olkaamme jonkun aikaa niin, ettei välitetä asiasta.
-Meillä kuoli kolme miestä hyökkäyksessä!
-Siinä tapauksessa. Te olette syntyneet juuri sitä varten, että metsästätte noita kammotuksia ja taistelette noita kammotuksia vastaan. Emme vielä voida hyökätä, koska ei olla valmiina.
Richardson taisi ymmärtää asian, vaikka asia koski kuolleitakin:
-Hyvä on. Luotan siihen, että saamme joskus tehtyä tämän suunnitelman.
-Kiitos. Voit nyt olla täällä. Älä vastaa puhelimeen.
-Selvä.
Integra asteli ulos työhuoneesta ja hiippaillen hetken käytävällä tapasi Trixitan.
-Päivää, Trixita.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 21:46

Ennen kuin Trixita ehti portaisiin asti Integran ääni herätti Trixitan huomion, ja toiseksi mainittu nosti katseensa vaaleahiuksisen tasolle. Mustahiuksinen nyökkäsi tervehdykseksi.
- Tervehdys, Integra.
Oliko muka mahdollista livahtaa kartanosta ilman kertomasta Integralle suunnitelmistaan? Ilmeisesti ei, tehtävät näyttivät tulevan kartanon oville, kuten eilinen todisti. Sitä paitsi oli epätodennäköistä, että Integraa nuorempi pääsisi mukaan tehtäviin, joiden mellastuksissa hän sitten pääsisi jatkamaan tavoitettaan. Toisen roikuttaminen henkilökohtaisissa asioissa ei ollut hyvä idea, mutta oli kuitenkin jotain, minkä vaaleahiuksinen pystyisi tehdä mustahiuksisen puolesta, mikäli viime yön unet pitivät paikkaansa.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 22:57

Integra

-Haluaisinkin ehdottaa sinulle reissua, Trixita. Pitää näes lähteä illan aikoihin Edinburghiin ja olla siellä pari yötä. Tuletko mukaan? Tuskin täällä Lontoossa saa kunnon toimintaa pystyyn, Integra sanoi miltein innokkaan sävyyn tarkastaen sitä, että jaksaako Trixita olla tekemättä mitään.

Joo joo. Helkkarin lyhyt. ^^''
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 23:37

Trixitan toinen silmäkulma kohosi hieman. Edinburgh? Ainakin tulisi vaihtelua ympäristöön välillä. Sieltä saattasi löytyä muutamia vastauksia mustahiuksisen kysymyksiin.
- Toki, Trixita vastasi nyökäten hymähtäen samalla.
Olihan Trixita jo aikeissa lähteä etsimään vastauksia omin keinoin, mutta mikäli kuljetus olisi mahdollinen, ei tarjouksesta voinut kieltäytyä.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Heinäkuu 23rd 2010, 23:53

Integra

-Erittäin hyvä. Koska miksi täällä roikkua tekemättä mitään? Lähdemme tunnin päästä, kun porukka on valmis. Menen vielä sanomaan pari sanaa komentaja Prayerille. Tänään vampyyrimetsällä on varmasti tarpeeksi riistaa, Integra nyökkäsi: -Odota hetki. Tulen kohta.

Integra lähti käymään vaihtamassa sotauniformunsa ylleen ja sapelin vyölleen. Sitten hän kävi ilmoittamassa komentaja Prayerille, joka oli myös tulossa Edinburghiin, että Trixitakin otetaan mukaan ja että Alucard myös pitäisi kuljettaa jotenkin tehtäväpaikalle. Pian kun kaikki oli hetken päästä valmista, hän lähti takaisin yläkertaan. Hänellä meni noihin vartti asioihin tarkastukseen.
-Olen valmis jo. Tulisitko auttamaan minua kantamaan eräänläisen jättikokoisen asekotelon?
"Jättikokoisella asekotelolla" hän tarkoitti juuri Alucardin arkkua.
Vieraili
Vierailija

Viesti  Cahaya lähetetty Heinäkuu 24th 2010, 00:10

Integran poistuessa hetkeksi paikalta Trixita odotti toista kuin tottelevainen koira. Hän pysyi paikallaan ja ainoa liike, joka hänestä irtosi, oli miekkansa kahvan taputus. Edinburghiin lähtö vaikutti hyvältä idealta, sillä ilmeisesti suuri osa kartanon väestä lähti sinne. Integran palattua tämä esitti vielä avunpyynnön.
- Mikäs siinä, eipähän tekeminen lopu kesken, Trixita lausahti myöntävästi nyökäten Integran pyynnölle.
Cahaya
Öinen öri

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
0/5  (0/5)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content