Mille repesit viimeksi?
Sivu 1 / 1
Mille repesit viimeksi?
Okei, elikkä kysymys kuuluu otsikossa ~ Kysyttävää kellään? Ei? Hienoa ~ Mille repesit viimeksi? Niimpä, niimpä ~
Mie kuolin nauruun, kun törmäsin taas tähän chattikeskustelun pätkään:
[17:15:48] @ Integra F.W. Hellsing : Minulle jostain syystä tuleekin mieleen Erkki unestani O.O
[17:16:33] @ Integra F.W. Hellsing : Rinnat näkyy ja hiukset olivat kuin hipillä, kuin tämä olisi tullut hippileiriltä
[17:16:47] @ Alucard : ...
[17:18:03] Ereth Gus : ........
[17:18:35] @ Alucard : Pelottavaa...
[17:18:46] Ereth Gus : Niimpä....
[17:19:01] @ Alucard : Nyt sain iskun selvästi
[17:19:15] @ Integra F.W. Hellsing : -.-
[17:20:50] Ereth Gus : X3
Olen sekoamassa tai jotain, repesin totaalisesti joka kerta minuutin sisään kun luin tämän
Mie kuolin nauruun, kun törmäsin taas tähän chattikeskustelun pätkään:
[17:15:48] @ Integra F.W. Hellsing : Minulle jostain syystä tuleekin mieleen Erkki unestani O.O
[17:16:33] @ Integra F.W. Hellsing : Rinnat näkyy ja hiukset olivat kuin hipillä, kuin tämä olisi tullut hippileiriltä
Olen sekoamassa tai jotain, repesin totaalisesti joka kerta minuutin sisään kun luin tämän

Ereth Gus- Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~
- Viestien lukumäärä : 334
Ikä : 25
Tietoja minusta
Varoituspalkki:(0/5)
Vs: Mille repesit viimeksi?
Ei pahalla, Erkki. Minäkin just äsken hajosin tohon, kun luin sen äsken. Heru on niin mahtava kertoja.Ereth Gus kirjoitti:
Varsinkin kohta "Rinnat näkyy ja hiukset olivat kuin hipillä, kuin tämä olisi tullut hippileiriltä" tuo minulle mieleen Hellsingin armeijasta olevan videon, jossa Majuri Hellsing huutaa:
"Katsoin kun joukot tuli tässä aamupalalle täällä... Parrat olivat kuin joulupukilla ja hiukset ottivät häijyt ajat kuin hippileiriltä!"
Olen totaallisesti muutenkin hajoamassa Herun ideologialle... Se on jotenkin niin mahti.

Ja munkin replat koko jutun kyllä korostivat.

///
Ainoa asia, mikä oikeasti sai minut repeämään oikein kunnolla on sitten tutun DA-spämmerin luomus. Eli siis tämä alla oleva giffi...

Repeen aina kun näen sen.

Heru- Vierailija
Ereth Gus kirjoitti:Jep 8''D
Ja nyt ku katoin tota vielä kerran ja jumituin sitä tuiottamaan, huomasin että Herun silmälasit heijastaa valoa ko mitkäki ajovalot XDDD
Niin heijastaa. Pitää oikein pidätellä naurua, etteivät muut ryntää katsomaan mitä sekoan kuten viimeksi...

Serasilla on kyllä hyvä ilme
Apollo- Lieutenant
- Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 24
Tietoja minusta
Viimeksi taisin kunnolla repeillä viime keskiviikkona tai torstaina, kun ryyppäsin Mountin Dewiä, ja nauroin kaikelle ja ihan tyhjällekin XD Taisi olla torstaina, keskiviikkona ryyppäsin kokista, ja repeilin silloinkin kaikelle~
// Apollo, allright, no problem ~
// Apollo, allright, no problem ~

Tietoja minusta
Eilen kiimassa oleva kissani veti selällään ympäri ämpäri vieressäni "sängylläni" (lue: sohvallani, mikä asustaa huoneessani) ja putosi reunan yli... Jostain kumman syystä hajosin totaalisesti.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Apollo kirjoitti:Eilen kiimassa oleva kissani veti selällään ympäri ämpäri vieressäni "sängylläni" (lue: sohvallani, mikä asustaa huoneessani) ja putosi reunan yli... Jostain kumman syystä hajosin totaalisesti.
Eka mä tuiottelin tota viestiä sillain hymyillen viattomasti ja tyhmästi, koska en tajunnut idean jujua, ennen ko luin ton pari kertaa läpi, jonka jälkeen repesin täysin ~
Ja olin jotenkin kuvitellut tuon miun ja Apollon pelityksen tossa vastaustani kirjoittaessani, kuin siinä Hopeanuolen tyyliin kaks karhua tappelis keskenään, onhan nuo ihmissudet nääs aika isoja tavallisiin haukkuihin verrattuna. XDD
Tietoja minusta
Joo-o, olet oikeassa tappelun suhteen.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Vedettiin siskon kanssa jotain randomia, ihan vahingossa XDD :
Sisko: "Oooo"
Miä: "Aaaa"
Sisko: "Uuuu"
Jonka jälkeen me revettiin molemmat 8''D Oli tylsää tai jotain ~
Sisko: "Oooo"
Miä: "Aaaa"
Sisko: "Uuuu"
Jonka jälkeen me revettiin molemmat 8''D Oli tylsää tai jotain ~
Tietoja minusta
Tälle repee melkein jokainen...

Minä olen piirtänyt kuvat ja vastannut kysymyksiin.

Minä olen piirtänyt kuvat ja vastannut kysymyksiin.
Heru- Vierailija
Juma...! Erityisesti kakka-Maxwell oli läppä!
Ten points

Ten points

Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Tuon lisäksi olemme kerran hajonneet Herun kanssa yhteen Mistyn ja Ashin ilmeessä juuri ostetussa viimeisessä Pokemon Master Questin DVDssä. Togepi oli vaan niin hienosti siinä Mistyn sylissä, kun taas Ash ja Misty vetävät niin hienot ilmeet naamalle. Se tapahtui kohtauksessa, jossa Ash muisteli aikoja Mistyn kanssa. Heru oli räpsäyttänyt kuvan tuosta tapauksesta ja toivottovasti laittaa sen nettiin säiliöön.

Kudlak-Hanse- "Heil my Captain!"
- Viestien lukumäärä : 41
Ikä : 32
Tietoja minusta
Repeilen oikeastaan nykyään nyt siitä, että roolipelit etenevät mahtavasti. Varsinkin siellä Tubessa, kun siellä meillä porukoiden kanssa oikein tähtien sota (harmi, että täälläkään ei olla kauhean aktiivisia, koska sarjallakaan ei ole kauheasti suosiota Suomessa).

___________________________________________________________________________________________________________
In the name of God, Impure Souls of the living dead shall be banished into eternal Damnation. Amen!

MHerushingu- Admin
- Viestien lukumäärä : 259
Ikä : 28
Tietoja minusta
Repeän usein siihen, kun siskoni pojalla on hauskaa. Taapero päästää ihmeellisiä ääniä nauraessaan.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Hajosin, että hävisin unlimited-pakkaa vastaan Pokemonissa.

___________________________________________________________________________________________________________
In the name of God, Impure Souls of the living dead shall be banished into eternal Damnation. Amen!

MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Olimme Herun ja erään toisen kaverin kanssa (joka ei ole Hellsing-fani) tulossa Pokemon-kerhosta bussipysäkille, niin rupesin nauramaan Herulle siitä, että hänen bussikorttinsa meni hukkaan. Emme päästy bussiin ja me jouduimme odottamaan jotkut 40 minuuttia kylmässä pakkasessa seuraavaa, sillä yksi bussi ajoi ohi. Heru löysi korttinsa perseen takataskusta ja siinä kunnon naurut. Kyllä oli aika hupaisaa, että ihminen menee totaallisesti sekaisin kylmässä ilmassa. Kun minä puhuin jotain, niin hän huusi "Jaa!". Hetken olimme hiljaa ja purskahdimme nauruun. Kolmas ryhmänjäsenemme oli ihan kujalla siitä, millainen pelle välillä Heru on (ei pahalla). 

Kudlak-Hanse- "Heil my Captain!"
- Viestien lukumäärä : 41
Ikä : 32
Tietoja minusta
Tuosta puheen ollen, minut on mahdollista havaita myös sokerihumalassa. :'DKapteeni Hans kirjoitti:Olimme Herun ja erään toisen kaverin kanssa (joka ei ole Hellsing-fani) tulossa Pokemon-kerhosta bussipysäkille, niin rupesin nauramaan Herulle siitä, että hänen bussikorttinsa meni hukkaan. Emme päästy bussiin ja me jouduimme odottamaan jotkut 40 minuuttia kylmässä pakkasessa seuraavaa, sillä yksi bussi ajoi ohi. Heru löysi korttinsa perseen takataskusta ja siinä kunnon naurut. Kyllä oli aika hupaisaa, että ihminen menee totaallisesti sekaisin kylmässä ilmassa. Kun minä puhuin jotain, niin hän huusi "Jaa!". Hetken olimme hiljaa ja purskahdimme nauruun. Kolmas ryhmänjäsenemme oli ihan kujalla siitä, millainen pelle välillä Heru on (ei pahalla).

MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Melkein kuolin kun sain Thunder Kingin kimppuuni just kun paukuteltiin raketteja. Se kyllä vitutti, mutta olihan se myös huvittavaa xD

MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Integra Hellsing kirjoitti:Melkein kuolin kun sain Thunder Kingin kimppuuni just kun paukuteltiin raketteja.
Muistan itse pari vuotta taaksepäin, kun sain melkein Noitapilli-nimisen raketin jalkaani.
Tämä keskustelu tuttavieni kanssa nauratti;
Minä; "Miusta salaperäinen mies on hot."
Tuttava U; "Miust taas hauska."
Tuttava S; "En voi kommentoida, kun mie en ole vielä nähnyt s*ksikästä miestä."
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Rupesin harrastamaan ecchin kattelua joka onkin todella huvittavaa. Kiinnostukseni Hellsingiä kohden luin myös muutaman doujinshin ja sanon kyllä, että koko sisältö on täyttä p*skaa sanon minä :'D Ei ole tarjolla muuta fanisarjaa kuin hentaita, että oikeesti nyt myös naurattaa ja hävettää ihan helkkaristi.

MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Tiedän tunteen...
olen alkanut katsomaan Kuroshitsujia ja jostain syystä aina, kun näen tai kuulen Undertakerin, repeän täysin. Siinäpä vasta hauska henkilö...
olen alkanut katsomaan Kuroshitsujia ja jostain syystä aina, kun näen tai kuulen Undertakerin, repeän täysin. Siinäpä vasta hauska henkilö...
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Sama se, mutta rupesin katsomaan Bleachiä (koska aina kun katson jonkun sarjan läpi, katson seuraavaksi jotain muuta)... Kaikkien vihatuimmat arkit ja fillerit ovat niin läppiä, että nauran itseltäni perseen irti :'D

MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|