Hellsing-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Toukokuu 30th 2010, 16:03

Integra

Integra istui työhuoneessaan työpaperiensa seassa. Hän oli kuten aika sikari suussaan ja pöhki nikotiinin savua kattoon saakka. Hellsing-suvun pesässä tällä hetkellä pidettiin suursiivous joulun vuoksi. Vaikkei päivää pidetty kovin tärkeänä viime vuosina Hellsingissä. Silti Integra joutui hoitaa oman osuuden: työhuoneen. Hän oli vihainen. Tietenkin! Eihän aatelinen johtaja halunnut siivota huonettaaan itse! Se varmaan johtui joko laiskuudesta tai tottumuksista siitä, että palvelusväki hoitaa homman. Kuitenkin Integra yritti pakottaa mielessään sitä, että tekisi homman ja laittoi vertaukseksi sen, mitä tekisi ilman palvelijoita tai Walteria, joka melkein aina siivoaa täällä. Hän ei edes halunnut kuvitella, miltä näyttäisi normaalin sintin siviilin elämä suuressa kartanossa. Ei tule kuuloonkaan! Integra järjesteli hermoissaan papereita pinoon aakkosjärjestyksessä. Joku astui sisälle työhuoneeseen. Johtaja kääntyi katsomaan tulijaa...

//Kuka tahansa saa tulla tähän mukaan... Twisted Evil //
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 22nd 2010, 17:32

Alucard

Alucard asteli huoneeseen seinän läpi naurahtaen innokkaasti. Hänellä oli hiukan tylsää istuskella maan alla, joten hän päätti tulla moikkaamaan Integraa.
-Iltaa, Mestari.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 22nd 2010, 21:56

Integra

-Iltaa, Alucard. Mitä tällä kertaa? Integra katsahti vampyyriä epämielisenä hiukan tylsänä ja jatkoi paperien siivousta. Laitettuaan tärkeimmät paperit vetokaappiin hän ajatteli: Onpas täällä kuuma. Pitäisikö avata ikkuna? sitten hän nousi ylös paikaltaan ja avasi ikkunan. Raikas iltatuuli puhaltui sisälle huoneeseen.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 24th 2010, 18:39

Alucard

Tyttö-rukka...Joutuu koko päivän istua täällä näiden tyhmien paperien seassa... ajatteli Alucard ja naurahti itsekseen. Hän seisoi hetken paikallaan ja katsoi kuinka Integra avasi ikkunan. Tuntui hetken siltä, että jopa sikarin savu joka oli täyttänyt huoneen ilman, oli hetkeksi kadonnut jonnekin. Alucard virnisti ja käveli Integran selän taakse halaten tätä.

// *virn*//
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 25th 2010, 14:09

Integra

Integra tunsi jonkun ilmestyvän tämän selän taakse ja oli sanaton. Ikään kuin aika pysähtyisi paikoilleen.
-Alucard...? hän juuri sai kähähdettyä.
Miksi? Miksi vampyyri teki noin? Mistä oli kysymys?


Apua...~Heru
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 26th 2010, 19:56

Hahaha xD

-Voisithan Integra tehdä jotain muuta..., Alucard sanoi halaessaan Integraa. Tällä näytti olevan jotain sitä vastaan.
-...Ei ole pakko tehdä paperitöitä ellet halua sitä itse... Sallinette...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 26th 2010, 20:01

Integra

-Ei! Integra suuttui ja yritti lyödä vampyyriä kyynärpäällään vatsaan, jotta ilmat lentäisi pihalle. Hän ei voinut suivaita tätä vampyyrin käytöstä. Totuus on. Integra oli aina tuollainen "ikuinen" egoisti.

Ja meni kyllä lyhyeksi...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 27th 2010, 14:16

Alucard

Alucard sai Integralta kyynärpäällä ja päästi otteensa perääntyen. Vampyyri alkoi sen jälkeen räkättää ja sanoi:
-Pahoitatte minulle mielen!
Hän sanoi tämän lauseen hiukan leikkisästi. Integra oli todellakin egoisti, sen vampyyrkin pystyi myöntämään. Kuitenkin hän joutui jälleen huutojen pommittamaksi...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 27th 2010, 20:13

Integra

Integra soitti suutaan vampyyrille:
-En minä tätä halua! Ymmärrätkö!? Älä koske minuun!
Egoistiksi Integra oli myös aika arka. Kuka ties, mitä vampyyri todellisuudessa halusi...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  R.I.P. Kesäkuu 28th 2010, 15:04

Anderson

Oli meneillän jotain todella outoa, sillä Andersson oli saapunut englantiin tällä kertaa ihan oikeasti vapaa-ajan toimintaa varten, sillä oli hänellä oli eräs asia, joka oli jäänyt vaivaamaan, nimittäin englannin linnojen kiertely orpolasten kanssa, sillä Andersson oli hyvä ihminen ja hän ymmärsi pitkälle ihmisten mieltä, mutta ei hirviöiden toverien. Andersson oli vanhan aikainen ja niin oli lapsi parat saaneet kahden viikon aikana kävellä jo viisi sataa kilometriä, mutta Andersson oli ruokkinut heidät ja kaikki oli hyvin. Lapset olivat myös joutuneet viettämään aikaa rukoillen, joka aamu ja ilta, sillä Herraa ei unohdettu koskaan...

Vaelluskohde oli merkitty karttaan, mutta sinne oli vaikeaa saada tarkkaa opastusta, vaikka Andersson oli kysellyt hyvin ystävällisesti ja yrittänyt olla mahdollisimman suurpiirteinen, eikä virallisest tahot edes tietäneet paikkaa. Andersson asteli raskain askelin tietä pitkin, joka vei pienen kartanon lähistölle. Portille tultuaan Andersson sanoi: "Syökää eväänne, sillä on vielä matkaa. Huomenna lennämme takaisin vatikaaniin ja muistakaa rukoilla." Andersson kuuli, että kartano oli yksityistä aluetta ja totesi reissun menneen vikaan.

Sisältä kuuluva huuto herätti Paladiinin vaistot, sillä hänellä oli ollut paha tunne tästä jo aikaisemminkin, mutta ei voinut mitään... Andersson oli jo liikkeessä ja tunkeutuessaan sisään oli vartijoiden työt täysin turhaan, sillä Andersson pyyhälsi kuin myrsky, eikä lyönyt vertaisiaan, vaan etsi sitä pahaa, mikä ei tänne kuulunut. Ikkuna, josta huuto oli kuulunut täyttyi pian Paladiinin hahmosta, jolla oli käsissään pistomiekat...


//Ylläri!//
Anonymous
R.I.P.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 28th 2010, 15:21

Integra

Integra seisoi kädet puuskassa kiehuen vihasta ja katsoi ankarasti Alucardia:
-Nyt olen tosissani! Syöt sitten loppupäivää sipuliruokia!
Ennen kuin tuli huoneeseen saapui hirveä tuulenpuuska. Ikkunalla sitten seisoi Andersson. Integra hiljeni heti kun näki tämän papin. Hän oli pikemminkin närkästynyt...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 28th 2010, 18:22

Alucard

Alucard kuunteli rauhassa Integran "sodanjulistuksia". Sama kuin ennekin.., vampyyri ajatteli ja sitten huomasi kutsumattoman vieraan saapuneen paikalle koko pituudessaan. Integrakin jo näytti olevan pienin täällä huoneessa oleskelijoista. Alucard nappasi pistoolit esiin ja naurahti:
-Andersson! Pitkästä aikaa? Mitä jos taas aloitetaan alusta?

Arvaan heti, mitä Heru heittää: "Ei mun työhuoneessa!!!" xD Jatketaanpas tästä... ~Lux
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  R.I.P. Kesäkuu 28th 2010, 18:36

Anderson

Andersson valitsi mielessään suuren raamatunsa sivuilta uuden psalmin, jota alkoi lukea. "Herra, sinä olet pelottava. Kuka voi kestää, kun vihasi syttyy? Taivaasta sinä kuulutat tuomiosi. Pelosta maa vaikenee, kun Jumala käy tuomitsemaan. Hän pelastaa heikot ja sorretut sielut." Siihen loppui Anderssonin uskon tunnustus tällä erää, kun hänellä oli polttava ongelma. Vampyyri, Hellsingin lelu ja kerettiläisten ykkösluokan liha, kuolematon, mielenvikainen ja ongelma lapsi. Erotuksena muihin hän ei pitänyt tästä ongelmalapsesta, vaan Andersson otti otteensa paremmaksi ja sanoi: "Taistelemme täällä, sillä olet luokannut tuota neitiä. Hirviöillä ja ihmisillä ei ole vertailtavaa toisissaan, eikä kaltaisillasi paikkaa luonnollisessa kierrossa." Andersson otti kaksi miekkaa, jotka lähtivät tämän käsistä tappavalla tarkkuudella kohti Alucardia.
Anonymous
R.I.P.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 28th 2010, 18:48

Alucard

Alucard otti askeleen taaksepäin ja ampui pistooleilla miekat rikki.
-Suokaa anteeksi, mestari.
Tämän hän sanoi sitten Integralle. Koska luvassa oli hirveä sotku, Integra ei antaisi tästä anteeksi. Kuitenkin oli pakko tapella myös tuon mielenkiintoisen "kaverin" kuin Anderssonin kanssa. Kukaan ei tiennyt tarkalleen kuinka monessa minuutissa työhuone muuttuisi hullujen kodiksi, taistelua ei voitu estää...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  R.I.P. Kesäkuu 29th 2010, 06:26

Anderson


Andersson kuuli, että hirviö ja valttikortti halusi riehua, joten mikäpä siinä. Voisi Maxwell ilahtua, jos kuulisi tästä, vaikka Andersson oli vähän pahoillaan, että joutui ihmisten paikkoja hajoittamaan, mutta hirviöiden surmaamiseksi ei ollut mikään esineellinen vahinko estävä seikka. Andersson näki kuinka Alucard ampui kohti hänen miekkojaan ja päästi niistä irti, jotta rekyyli ei pudottaisi häntä ikkunalaudalta. Andersson samassa hetkessä syöksähti pöydän taakse ja yhdellä nyrkin iskulla oli vampyyria päin lentämässä paljon paperia, pöytää ja elektroniikkaa. Andersson samassa oli jo pöydän alapuolella viskelemässä muutamia pistinmiekkoja vampyyrin nilkkoihin, jotka voisivat estää tämän liikkumisen.


//Anteeksi vain, mutta työhuone on nyt virallisesti täysi kaaos. Toivotaan, että papereita ei lennä ikkunasta ulos. ;) //
Anonymous
R.I.P.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 29th 2010, 21:23

No nyt te olette kusessa... Evil or Very Mad

Kaaos alkoi, mikään ei voinut sitä estää. Integra vannoi tappavansa Maxwellin siihen paikkaan heti kun näkisi tämän. Työhuone, jonka hän oli juuri siivonnut loppuun, oli jälleen sotkuinen eikäpelkästään sellainen... Tästä tulikin mieleen kaatopaikka, johon heitellään kaikkea roinaa. Integra seisoi hiljaa paikallaan kuin kivipatsas, kun tavarat samaan aikaan lentelivät paikasta paikkaan vampyyrin ja kirkonpapin johdosta. Sinne meni minun uusi pöytäkoneeni! hän rähjäsi mielessään vetäen pistoolin esiin takkinsa sisältä. Nyt Alucardin suuntaan lensi miekkojakin. Integra karjaisi naama liekihtivän punaisena.
-ALUCARD!!! hän huusi ja ampui vampyyrin suuntaan. Hänen hermonsa eivät kestäneet...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 29th 2010, 21:32

Shocked Oho...

Alucard

Alucard loikkasi ilmaan ja laskeutui alas. Anderssonin pistinmiekat osuivat seinään. Pöytä osui kuitenkin vampyyrin ja vampyyri hajoitti sen kahtia. Paperit lentelivät ympäri huonetta sekoittuen samalla Anderssonista lähteneisiin Raamatun sivuihin. Pian vampyyri yllättyikin, kun joutui...oman mestarinsa tulituksen kohteeksi. Vampyyri ei muuta kuin virnisti ja kaatui reijitettynä lattialle omaan verilammikkoon. Cassull ja Jacka putosivat lattialle. Mikään ei nyt voinut estää Integran raivon. Ennen "kuolemaansa" vampyyri ajattelikin, miten kävisi hänen kilpailijailleen, jos tätä vastaan nousisi itse raivohullu Integra. Hassu se ajatus oli kerrassaan... Kuka ties, miten tässä käy?

En ole kuollut...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  R.I.P. Kesäkuu 30th 2010, 07:17


Andersson hymyili, kun vampyyri väisti hänen miekkansa, sillä rivivampyyrit olivat tylsistyttäviä ja suorastaan raivostuttavan heikkoja, elleivät suorastaan häpeällisiä hoidella. Andersson tiesi, että tässä ei saisi mennä liian pitkää, sillä lapset odottivat häntä pihalla ja niin ollen olisi hänen kiirehdittävä. Kuolema ei ollut vaihtoehto, mutta vampyyrin saadessa pöydästä osumaa oli Andersson vähän pettynyt, sillä hän odotti väistämistä, vaikak ei se parempi vaihtoehto välttämättä ollut. Andersson näki, että vampyyrin emäntä oli ilmeisesti saanut kohtauksen, nimittäin ampua nyt omaa alaistaa. No, Andersson taitaisi olla seuraava listassa, mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Anderssonista kuului ääni, tai oikeastaan hän povitaskustaan ja Andersson joutui vetämään pöydän puolikkaan eteensä, sillä puhelua ei saisi keskeyttää juuri nyt.

Maxwell soitti, että Anderssonilla olisi keikka saksassa ja Andersson mietti, että sinne olisi matkaa ja olisi lapsetkin vietävä kotiin... Maxwell kuuli taustalla olevat laukaukset ja Andersson sanoi: "No, olen ilmeisesti Hellsingin päämajassa, Alucard tuli emäntänsä ampumaksi ja nyt emäntä yrittää tappaa minuta, joten annanko hänelle luurin?" Maxwell nauroi puhelimessa ja myöntyi, kun Andersson viskasi puhelimen Integralle ja sanoi: "Maxwell on linjoilla, joten jos haluat valittaa niin valita hänelle."

//Andersson lähtee pian taluttamaan lapsia takaisin päin, joten tätä ei jatku kauhean pitkään. Tälläinen ylläri visiiitti tällä erää.//
Anonymous
R.I.P.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Kesäkuu 30th 2010, 19:05

Integra

Integra närkästyi ja nappasi luurin lopettaessaan hetkeksi ampumisen. Hän tärisi raivosta ja huusi suoraan luuriin:
-Saatanan karju!!! Olet kuollut!!! KUOLLUT!!! Nyt saat nähdä minkäläinen kääkkä minä olen!!!
Maxwellille se ei ollut mukavaa kuultavaa, mutta kun tämä oli kotona Vatikaanissa. Hänellä ei ollut mitään hätää. Siitä huolimatta Integra vannoi, että tekisi vaikkakin pyhälle alueelle, entisen Kristikunnan alueelle, suuren vyöryn ja rynnäkön. Sitten lopuksi Maxwell sai nöyryyttävämmän iskun: kaiken maailman kirosanat. Sitten yhteys katkesi. Integra murisi raivosta rutisti kännykän rikki. Onneksi sotilaat olivat suur'siivouksen aikana jossain muualla, koska kartanossa alkaisikin todennäköisesti "sota". Kuitenkin. Integra viskaisi kännykän ilmoihin. Se lensi suoraan päin seinää. Nyt oli myös Anderssonin vuoro saadaa turpaansa...

Viirusilmämönsteri hyökkää...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  R.I.P. Heinäkuu 1st 2010, 16:14

Anderson

Andersson oli loukkaantunut vakavasti, nimittäin henkisesti Integran touhusta, mutta minkäs sille mahtoi... Kiroilua, miten jumalatonta kieltä ajatteli Andersson, mutta olihan toisaalta kaikilla vähän paheita, jotka Jumala kai antaisi anteeksi. Andersson samassa hetkessä, kun Integra murskasi puhelimen sanoi: "Olen pahoillani, tästä. Ensi kerralla voisin kyllä tappaa Alucardin, mutta näkemisiin. Herran siunausta päivää ja siivoamiseen..." Andersson katsoi jättäen vähän enemmän vielä raamatun lehtiä huoneeseen ilmestyen vähän matkan päästä kartanosta ja lähti lapsien kanssa kävelemään kohti taivaanrantaa suoraan lentokentälle ja sieltä vatikaaniin...

//Andy otti hatkat ja Integra voi hyvitella vielä Alucardin kanssa, tälläinen käynti tällä erää.//
Anonymous
R.I.P.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 1st 2010, 19:22

Integra

Integra vain kähisi ja kähisi. Hän oli raivoissaan, mutta myös hyvin järkyttynyt. Kaikki oli tapahtunut todella nopeasti. Andersson oli lähtenyt. Integra lyyhistyi istumaan lattialle. Hänen päätään särki paineen takia. Hän ei enää ikinä tahtonut siivota. Tuntui siltä ikään kuin maailma kaatui hänen päälleen. Kiukunkyyneleet vierivät pitkin hänen poskiaan. Mitä helvettiä oli tapahtunut? Mikä häneen iski? Integra vain istui lattialla ja kuikutteli kuin pikkuinen lapsi.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 8th 2010, 20:16

Alucard

Heti kun Andersson lähti, Alucard alkoi uusiutua. Renegoinnin jälkeen hän katsoi Integraa, joka kiukutteli. Vampyyri virnisti, koska eihän osannut sääliä mestariaan, koska siihen ei pystynyt kun oli kerran vampyyri. Vampyyrin innokas ilme kyllä kertoi siitä hauskasta, että Integra oli melkein tappanut hänet tietämättään edes miksi.
-Mestari?
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 9th 2010, 00:48

Integra

Integra murahti ja nousi ylös. Hän lähti työhuoneestaan pois pamahtaen oven kiinni. Vampyyri joutui jäämään sotkun sekaan eikä Integra ollut sellaisella tuulella, että voisi rupatella jonkun kanssa.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 10th 2010, 20:32

Alucard

Alucard kohautti hartejaan ja naurahti itsekseen. Integra oli todella vihainen, mutta minkäs sille mahtoi. Vampyyri teleporttasi alakertaan ja pyysi hoviväkeä siivoamaan Integran työhuoneen ja itse jäi miettimään, miten hyvittäisi Integralle. Tällä oli usein tapana raivoaa joka asiasta, mutta tällä kertaa vampyyri kyllä ymmärsi sen, että arkistojen siivoaminen kyllä vei aikaa ja hermoja emännältä.

Tunnin päästä oli jo pimeää ja Alucard tällä kertaa päätti mennä katsomaan Integraa. Hän hiljaa astui tämän huoneeseen.
-Mestari?
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 11th 2010, 15:12

Integra

Integra olli mennyt omaan huoneeseen rauhoittumaan ja unohtamaan, mitä oli tapahtunut. Hän oli tunnin verran torkkunut omassa sängyssä ja heräsi kylmänhikisenä. Hän huomasi tekevänsä jotain, mikä oli hänelle melko yleistä: hermopurkaus. Hän ei oikein myöskään jaksanut selvitellä välejä Maxwellin kanssa, koska tämä oli kuitenkin katolilainen ja tuskin jaksaisi kuunnella. Ei kiitos. Ei jaksa. Integra nousi sängyn reunalle istumaan kun Alucard saapui huoneeseen. Hän katsahti vampyyriä lapsen katseella.
-Alucard. Mikä nyt taas?
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa