Hellsing-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" - Sivu 2 Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 19th 2010, 15:59

Alucard

Alucard naurahti ja sanoi:
-Olen pahoillani. Taisin suututtaa sinut, rakas mestarini. Andersson vain kurkisti tänne, että löytäisi edes hyvän leikkikaverin...
Integra ainakin näytti ymmärtävän, mitä vampyyri sanoi. Mutta millainen reaktio tästä seurasi?
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" - Sivu 2 Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 21st 2010, 23:41

Integra

Integra murahti ja sanoi:
-Te ja teidän leikkikaverit...Lupaat tällä kertaa, että viimeisen kerran painut sotkemaan tärkeitä työlleni arkistoja!
Viimeisen lauseen hän sanoi pikemminkin kovaan ääneen, jotta vampyyrille tulisi perille. Tietenkin Integra oli vihainen, mutta titenkin myös järkyttyi siitä, että raivopäissään joutui ampumaan vampyyrin, vaikkei tämä kuolisikaan kovin helposti...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" - Sivu 2 Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 23rd 2010, 19:13

Alucard

Alucard nyökkäsi vastaukseksi ja polvistui Integran eteen.
-Olen pahoillani. En enää tee tätä teille, vampyyri sanoi.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" - Sivu 2 Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Vieraili Heinäkuu 23rd 2010, 21:47

Integra

Integra nousi sängyn reunalta ja kyykistyy niin, että on vampyyrin kanssa naamat vastakkain. Sitten hän taputti vampyyriä päähän, jotta saisi lohdutettua itsensä jotenkin. Minkäs sille mahtoi, että tämä oli varsinainen kiusankappale?
-Saat anteeksi. Vatikaani maksaa turhat velat.

Lukko.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

"Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua" - Sivu 2 Empty Vs: "Tapanko sinut tai mitä? En minä tätä halua"

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa