Hellsing-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

'Pikkujoulut' clubilla

2 posters

Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Joulukuu 21st 2010, 09:26

// Täysin vapaamuotoinen, parodia pelitys, johon saa ilmaantua kuka tahansa hahmojensa kera, jälleen unohdetaan organisaatioiden väliset vihasuhteet. Huumoria ja draamaa kehiin, guys~! Ps. Kuokkavieraat(eli puolueettomat) ovat aina tervetulleita, mutta miten muut suhtautuvat näihin, niin se on eri asia ~ XD

Kello 20:00, syrjäkatu Tokiossa, vuokrattu clubitila


Mm. Hellsingin, Gaia Imperan, Mielleniumin ja Iscariotin organisaatioiden ylemmät tahot olivat joulun ja uuden vuoden lähestyessä vuokranneet Tokion seudulta suositun clubitilan, jossa järjestöihin kuuluvat saisivat viettää enemmän tai vähemmän kiistatta jonkin sortin pikkujouluja mm. karaoken, pienen tarjoilun ja hengailun merkeissä. Ketään ei pakoteta tulemaan paikan päälle, vaan jos jaksaa yötä vasten iltaa viettämään epämääräisessä seurassa, niin mikä ettei. Mm. Gaia Imperaan pitkäaikaisesti kuulunut Ereth Gus oli tullut jo varhain illasta istuskelemaan punaisille satiinituoleille, odottamaan että jotain rupeaisi tapahtumaan. Ei mennyt oikeastaan kauaa, kun väkeä tuli hämärästi valaistetulle clubitilalle, mm. pari gaialaista, joiden kanssa Ereth rupesi juttelemaan randomisti, samaan aikaan kun vampyyri siemaili siideriä, jota hän oli kaatanut pitkään, siroon lasiin.
Kello oli 21:30 kun meininki oli jo korkealla. Ereth oli kerännyt ympärillensä useammankin hengen, joiden kanssa hän juovuspäissään juoruili kaikesta aivan randomista ja oudosta, mutta hän ei ollut ainut joka oli saanut nostettua ilojuoman päähänsä. Discomusiikki veti Erethin karaokelavalle, ja hän päätti ruveta vetämään omaa show'taan, joka veti katseita heti vampyyrin laulaessa ensimmäistä säettä. Hän tietää hyvin useiden kappaleiden sanat ulkoa, joten hän ei edes katsonut lavan edessä olevan pienen boxin ruutuun, jossa näkyi laulajalle/laulajille kappaleen sanat, mikä oli Erethin eduksi.

*Klick*

posket punottaa
alkaa janottaa
ajantajun kadottaa
hän koettaa ottaa
tilanteen haltuun
kun humalluttaa

tyttö tuo, tyttö tuo
drinkkiään juo
unohtaa kaiken
kun beattiin sukeltaa
katseen luo, katseen luo
silmäilee nuo
joiden sekaan vaeltaa

tää ilta saa tytön nauramaan
hän leijuu yö avaruudessa
ja tähtien hiekkaa hiuksillaan kimaltaa
tyttö tanssii vaan

moni häntä yrittää
ei tyttö sitä nää
lanteitaan pyörittää
mikään ei voi pysäyttää
sydän hakkailee tahdissa rytmin
kumpa vois, kumpa vois, tanssia pois
huomiseen asti iltaan seuraavaan
ehkä ois, ehkä ois
jos tarpeeks toivois
tanssi ikuinen

tää ilta saa tytön nauramaan
hän leijuu yö avaruudessa
ja tähtien hiekkaa hiuksillaan kimaltaa
tyttö tanssii vaan

tää ilta saa tytön nauramaan
hän leijuu yö avaruudessa
ja tähtien hiekkaa hiuksillaan kimaltaa
tyttö tanssii vaan

hän saa
nyt hetken olla vapaa
unohtaa
ja seilaa suunnatonta ulappaa

tää ilta saa tytön nauramaan
hän leijuu yö avaruudessa
ja tähtien hiekkaa hiuksillaan kimaltaa
tyttö tanssii vaan

tää ilta saa tytön nauramaan
hän leijuu yö avaruudessa
ja tähtien hiekkaa hiuksillaan kimaltaa
tyttö tanssii vaan



Aplodit, vislaukset ja muut suosion osoitukset lopettivat Erethin kappaleen. Hän rakasti esiintymistä, ja jonkin ajan päästä kun hän oli käynyt juomassa vähän ilojuomaansa, vampyyri palasi lavalle, vetämään seuraavaa kappaletta. Tuossa välillä clubi oli täyttynyt organisaatioiden jäsenistä, mikä lisäsi yleisöä vampyyrille, tämän aloittaessa seuraavan kappaleen.


*Klick*

Pari viikkoa mennyt siitä kun viimeksi kävitkään
Laitat kosteat setelit pöydälles mua oottamaan
Tekohiukset ja kehno meikki sua helppo on miellyttää
Valonheittimet siniset silmäni saa loistamaan

Ja nyt katso mua
Katseellasi häpäise ja palvo mua
Virnistät ja luulet että vihdoin
Sä näät, sä näät mut kokonaan

Ja kun katsot mua
Toivot että turvaan saat mut kannettua
Haikailet ja ootat että milloin
Mä oon, mä oon sun kokonaan
En koskaan

Huomaan vieraiden miesten kaikkien toisiltaan näyttävän
Sama ilme, väsynyt, pettynyt, rakkaudeton
Illan päätteeksi aina tiedän sun karvaasti pettyvän
Olen vain ollut siellä missä mua tarvittu on

Nyt mul on lompakko täynnä
Pää täynnä tyhjää
Turha mun ois kuolla nälkään
Joo, on mulla kasvot ja nimi ja menneisyys
Mut mä en tarvi niitä täällä mihinkään

Ja nyt katso mua
Katseellasi häpäise ja palvo mua
Virnistät ja luulet että vihdoin
Sä näät, sä näät mut kokonaan

Ja kun katsot mua
Toivot että turvaan saat mut kannettua
Haikailet ja ootat että milloin
Mä oon, mä oon sun kokonaan
En koskaan

Katso mua
Katseellasi häpäise ja palvo mua
Virnistät ja luulet että vihdoin
Sä näät, sä näät mut kokonaan

Ja nyt katso mua
Katseellasi häpäise ja palvo mua
Virnistät ja luulet että vihdoin
Sä näät, sä näät mut kokonaan

Ja kun katsot mua
Toivot että turvaan saat mut kannettua
Haikailet ja ootat että milloin
Mä oon, mä oon sun kokonaan
En koskaan
En koskaan
En koskaan
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Joulukuu 21st 2010, 14:58

Integra ei kyllä heti ollut innokas siitä, että joutui sopimaan Gaia Imperan, Iscariotin ja Milleniumin kanssa riidat ja vuokrata juuri Tokiosta klubin. Hän oli jälleen saapunut Tokioon jet lagin alaisena ja nukkui puoli päivää hotellissa. Hän vasta heräsi illan aikoihin, noin 21:30. Sitten hän hovimestarinsa Walterin avulla sai löydettyä hienot vaatteet päälleen. Jos kyseessä oli sentään joulurauhaa innostuttavat pikkujoulut, niin miksipä ei täydy pukeutua hienosti. Integra katsoi peilistä, millaiselta näytti lumivalkeassa miesten puvussaan.
- Näytän ihan lumihiutaleelta..., hän murisi kun sitoi valkoista rusettiiaan. Pian hänelle ilmoitettiin, että joukot olivat jo lähteneet klubitilaan, joten nyt hän itse päätti seurata perässä.

Integra saapui klubille, juuri siihen aikaan, kun Ereth lauloi lavalla toista lauluaan. Integra päättikin tällä kertaa otta rauhallisesti, ettei hermostuisi taas vaihteeksi. Taidan olla hitusen myöhässä..., hän ajatteli. Nyt Alucardkin on varmaan niitä pahiksia kyttäämässä.... Hän katseli edes takaisin kunnes sai näkyviinsä vampyyrinkin, joka taas puuhasteli omiaan kiusaamalla vanhoja tuttuja, Andersonia ja Hansia. Integra kohautti hartejaan ja päättikin kuunnella Erethin kappaleen loppuun toivoten ainakin sitä, että pikkujoulut menevät nopeasti ohi. Hän oikeastaan vihasi joulua ihan henkilökohtaisista syistä...

Tälläistä aikaan saa lähinnä miesenemmistö, kun kerran Teggykin joutuu sitä joulua viettämään. ^^'


Viimeinen muokkaaja, Integra F.W. Hellsing pvm Maaliskuu 26th 2011, 19:53, muokattu 1 kertaa
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Joulukuu 23rd 2010, 13:36

Ereth lauloi viimeisimpiä kertosäkeitä, huomaten ovista sisälle astelevan, hieman hapuilevan näköisen Integran. Päissään oleva vampyyri veti kappaleen innolla ja antaumuksella loppuun, ja suosion osoitusten jälkeen hän laittoi mikrofonin telineeseensä ja lähti harppomaan virnistellen kohti Hellsingiä.
"Heruuu~!" Ereth hihkuvan kuuloisena hyppelehti toista kohti, ja oli valmis hyökkäämään halaamaan Integraa (juu, ihan juovuspäinen minä siis oli kyseessä), mutta kompastuikin parin metrin päässä toisesta, revähtäen nauramaan hysteerisesti, kuten hänellä oli tapana päissään kaatuessa reagoida.
"Eehehehe.."
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Joulukuu 23rd 2010, 23:32

- Jaahas, ja sinä jo vedät täyttä actionia..., Integra huokaisi ja katsahti tuota vanhaa tuttua kömpelöä Erethiä: - Hyvää joulua vain itsellesi... Toivottavasti nautiskelen täällä jotenkin...
Hän mielessään raivosi päätöstä, jossa hän ja muut järjestön johtajat viettäisivät yhteistä joulua. Katolilainen joulu oksetti Integraa, joten oli pakko kestää sitä Iscariotin traditiota, mutta lisäten samalla omaa protestanttista traditiota. Natsit Milleniumista kun taas olivat eri asia, he olivat ateisteja, mutta silti sitä joulua viettivät. Gaia Impera. Lauma outoja japanilaisia, joilla ei koskaan näy mielikuvituksen rajaa ja heillä oli aina halu kokeilla kaikkea uutta. Kaikkie näiden keskellä oli vielä tämä Ereth, joka yhtä aikaa rauhoitti häntä, mutta myös muutti rauhattomaksi...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Joulukuu 24th 2010, 10:26

Ereth nappasi kiinni läheisestä pöydän reunasta ja veti itsensä pystyyn. Hän virnisti epämääräisesti, naurahtaen hieman, ja seisaltaan horjahti hieman pöytää kohti, että sai pienen kolauksen kylkeensä. Vampyyri revähti saman tien nauramaan, valuen miltein polvilleen, kädet levällään pöydän päällä. Ereth valui kohta kumminkin takaisin lattialle, ja hakeutui heti risti-istuma asentoon, nostaen katseensa taas Integraan, nauraen yhä edelleen hieman.
"Mekään ei juuri juhlita mittään erityistä yleensä, mutha jos saa juoda niin mikä ettei~ Ja nää bileet jatkuu pitkälle yöhön~" vampyyri virnisteli leveästi tuiotellen punaisin silminensä toiseen.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Joulukuu 24th 2010, 15:19

- Totta. Ja olkaa tyytyväisiä, että joudun teitä kaikkia tässä kestämään, naurahti Integra. Ajatus vihollisten kanssa kyttäämisessä herätti hänelle hiukan uteliaisuutta.
- Kuitenkin Ereth. Alkoholi aina vie kaikki huolet pois. Kyllä! Jos isäni olisi elossa, hän kyllä olisi hyvinkin täällä kännännyt ja roikkuisi kuitenkin naisissa kiinni KUIN takiainen.... Elikkä missäs nämä alkoholit ovat?


Viimeinen muokkaaja, Integra F.W. Hellsing pvm Maaliskuu 26th 2011, 19:47, muokattu 1 kertaa
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Joulukuu 24th 2010, 17:13

"Hiaar all on thö pleis!" Ereth juovuspäissään hölisi tahallaan 'huono enkkuna' kuten hänellä oli yleensä tapana heittää läppää, mutta erityisen paljon niitä kuullut Integra ei luultavimmin yhtään ihmettele.
"Tuollon baaritiski ja sit sit öö.. No, kaikkialla on shampanjaa ja viiniä ja kaljaa joten heee~" vampyyri virnuili ja nousi väkipakolla pystyyn siltä seisomalta, vaikka kuinka hänen tasapaino ja keskittymiskyky ei tahtonut tehdä yhteistyötä. Hän huohahti hieman helpotuksesta, ettei vielä kaatunut, mutta kun hän otti askeleen eteenpäin, Ereth horjahti, lentäen suoraan Integraa kohti.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Joulukuu 24th 2010, 21:10

Integra ei tajunnutkaan, mitä hänelle tuli, kun ei kerran hän ehtinyt väistää vampyyriä vaan just otti tästä kopin. Ereth oli niin juovuksissa, että tavallaan jo kiikkui Integran sylissä. Integra huokaisi. Outo tapaus tämäkin yksi..., hän ajatteli.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Joulukuu 25th 2010, 07:22

Ereth epäili suurin piirtein vajoavansa maan alle kaatuessaan, mutta koska hän kaatui Integraa päin, ja tuo sai otettua kopin, jos näin voi sanoa. Vampyyri pyöräytti säikähdyksissään silmiänsä ja nosti häkeltyneen katseensa toiseen, kohta nostaen kätensä ilmaan ja kietoutui Integran kaulan ympärille, heittäen pienen poskipusun toiselle. Mitä Ereth osasikaan humalapäissään tehdä, kaikki ei ole sitä edes vielä nähnytkään..
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Tammikuu 1st 2011, 03:26

Integran reaktio olisi ollut kaikille painajainen. Integra leimahti hetkessä punaiseksi, kun sai suukon poskeensa Erethiltä. Hän hölmistyneenä perääntyi pari askelta taaksepäin. Hitto! Jos tämän nähdään, niin olen enemmän kusessa..., hän ajatteli puolipaniikissa.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Tammikuu 7th 2011, 07:15

Ereth päästi irti Integrasta, valuen lattialle polvillensa ja hymyili ärsyttävää 'teko-viaton'-hymyänsä, kun toinen oli ottanut askelia taaksepäin hölmistyneen näköisenä.
"Eikö tykkää eikö ~" vampyyri sanoi ärsyttävän kuuloisella 'lellittely'äänellä. Hänestä jotenkin paistoi ylivilkkaan pienen terrierin olo, joka reagoisi pieneenkin liikkeeseen, ja saattaisi 'hyökätä' uudestaan päälle.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Helmikuu 22nd 2011, 16:20

- Kuules nyt... Ehkä olen sivistyneempi kuin sinä, mutta en pidä siitä, että hypit päälläni kuin makarellaa syönyt marakatti! tokaisi Integra hiukan ankaralla, mutta laiskalla sävyllä.
Hän katsoi Erethiä kuin kutakin idioottia, joka ei koskaan tuntenut sitä, missä käytöksen raja kulkee...
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Helmikuu 22nd 2011, 16:52

Ereth virnisteli ja väkinäisesti taas pöydästä tukea ottaen nousi pystyyn ja 'kiertyi' Integran toiseen käsivarteen.
"Heehehe ~ Mutta se ei ole mitään uutta, vai mitä? Ja mikä on makarella~?"
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Helmikuu 22nd 2011, 22:16

Integra pudisti päätään yrmistyneen näköisenä:
- Ei mitään hajua.
Oikeastaan hän ei tiennyt kyseistä sanaa tässä tilanteessa. Saakeli! hän kirosi itsekseen kuin viimeistä päivää.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Maaliskuu 2nd 2011, 05:07

"Okkaay." Ereth hymyili leveästi, kääntäen humalaisen katseensa muualle isossa, hämärin valoin valaistussa huoneessa.
"Mutta unohretaan se, käy ottamassa vähän skumppaa niin piristyt, nainen hyvä~!" vampyyri innostui.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Maaliskuu 8th 2011, 18:16

Integra kohotti kulmiaan ällistyneesti ja ihmetteli mitä vampyyri sanoi hänelle. Hän ei koskaan eläessään puhunut puhekieltä, joten Erethin lause kuullosti hänen mielestään sekä naurattavalta sekä hämärältä.
- Skumppaa? hän kuiskaisi puoliääneen käheästi kuin hullaantunut eukko viidakolla.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Maaliskuu 26th 2011, 19:58

"Jeps ~ Nyt kuule otat pullon käteen, selvin päin on tylsempää~" Ereth virnisti ja suurin piirtein veti Integraa kädestä eteenpäin.
"Juodaan viinaa tullaan viisaimmiksi näin -hik- !" hän hieman luritti ja meinasi horjahtaa taas kumoon.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Maaliskuu 26th 2011, 20:07

No niin. Tuleekohan edes tästä yhtään viisaimmaksi? ajatteli Integra hiukan läpällä avaten pullonsa matkalla ja ottaen huikan siitä. Viinin maku levisi hänen kielelleen kirpeänä, mutta siihen Integra helposti tottui.
- Harmi, ettei ole täällä rommia. Kyllä se viinakin kelpaa.
Ereth oli vetänyt Integraa kädestä kiinni jonnekin ja Integra vain seurasi tätä perässä viinapullo kädessä. Juuri kun Ereth oli taas kaatumaisillaan, Integra kiskoi hänet pystyyn.
- Mitä minä teen, jos sinä sammut? Nyt ylös siitä tyttö!

Rommi= on sokeriruo'osta valmistettava alkoholijuoma. Britit tätä juovat paljon.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Maaliskuu 26th 2011, 20:25

Ereth katsoi sekavalla katseella, leveän virneen kera toiseen, kohauttaen olkapäitänsä hieman.
"Jaa-a, paha sanoa, hehehee..~" vampyyrin silmät näyttivät hieman kieroon tämän katseen muutenkin hieman vaellellessa ympäriinsä, ja hänen naurunsa oli jälleen psykon oloista, mutta se nyt on vähän normaalimpaa.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Vieraili Maaliskuu 26th 2011, 20:29

- Istu alas mielummin.
Integra laittoi Erethin istumaan sohvalle ja lysähti istumaan tämän vieleen juoden viinapullostaan hyvää punaista kirsikan makuista viiniä. Häntä alkoi hiukan huippaamaan ja hän alkoi huomata, että hänellä käytös ja mieliala alkoi sekoilemaan.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Ereth Gus Huhtikuu 18th 2011, 16:28

Ereth nurisi vastaan kun Integra johdatti tuon istumaan istumaan sohvalle, mutta ei vampyyri vastaan juuri laittanutkaan. Hän joi lähimmäisestä käden ulottuvilla olevasta pullosta mielenkiintoiselta maistuvaa, vähän eksoottisempaa viinaa, kääntäen kohta katseensa vieressä istuvaan vaaleahiuksiseen, joka ilmeestä päätellen rupesi saamaan melkein yhtä nopeasti ilojuoman päähänsä.
"Hmmmm.. Nää et laula paljoa karaokea?" Ereth virnisti katsoessa ihmiseen.
Ereth Gus
Ereth Gus
Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~

Viestien lukumäärä : 334
Join date : 14.07.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Lahti

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  MHerushingu Huhtikuu 18th 2011, 17:22

- No en. On huono ääni näes..., Integra kierähteli katsettaan hiukan sinne tänne kuin olisi jo kiikun kaakun eikä asia olisi voinut vähempää kiinnostaa.
- Siitä edellisestä ressakasta lähti lentämään laatta.
MHerushingu
MHerushingu
Admin

Viestien lukumäärä : 259
Join date : 26.05.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : [HELL]sinki

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
'Pikkujoulut' clubilla Left_bar_bleue0/5'Pikkujoulut' clubilla Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

'Pikkujoulut' clubilla Empty Vs: 'Pikkujoulut' clubilla

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa