Perinteinen kysymys-vastaus-kysymys
4 posters
Sivu 1 / 1
Perinteinen kysymys-vastaus-kysymys
Kaikki osaavat vastata kysymyksiin ja kysyä myös itse? Jos osaatte, nostan hattua, mutta jos ette, ihmettelen.
Ketään ei saa loukata kysymyksiä tai vastauksia kirjoittaessa, ja vastaukset eivät mielellään olisi parin sanan vastailuja, vaan niiden tulisi olla vähintään 1-2 lauseen omaavia, ja perustelut ovat myös suosittavia(mutta jokaiseen asiaan ei luultavasti aina edes löydä perusteluita, jos kysymys on esimerkiksi tyyliin 'oletko käynyt kaikissa pohjoismaissa' .)
Eli seuraava vastaa edellisen antamaan kysymykseen ja laittaa seuraavalle uuden kysymyksen, wakatta?
Ketään ei saa loukata kysymyksiä tai vastauksia kirjoittaessa, ja vastaukset eivät mielellään olisi parin sanan vastailuja, vaan niiden tulisi olla vähintään 1-2 lauseen omaavia, ja perustelut ovat myös suosittavia(mutta jokaiseen asiaan ei luultavasti aina edes löydä perusteluita, jos kysymys on esimerkiksi tyyliin 'oletko käynyt kaikissa pohjoismaissa' .)
Eli seuraava vastaa edellisen antamaan kysymykseen ja laittaa seuraavalle uuden kysymyksen, wakatta?
Ikä : 29
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Vs: Perinteinen kysymys-vastaus-kysymys
Riippuu. Tilaisuuden tullen tulen yöllä koneelle, kun kukaan muu ei ole kotona, ja silloin olen enemmän sitä yöliikkujaa ja nukkuisin päivisin (mutta koska vanhempani pitävät niin kivasti yhteyttä päivisin, joten joudun kuitenkin aamusta nukkumaan). Olen enemmän yöihmisiä, myönnän sen, mutta joudun kuitenkin päivisin liikkumaan niinko normaali ihminen joka nukkuisi öisin, vaikka tosiaan juu saatan valvoa. Aamuisin ja päivällä ropettaminenkaan ei onnistu yhtä hyvin, kuin yöllä, koska silloin annan vain mielieni vaeltaa ja saan enemmän revittyä ihtestä muutenkin ilmoille, parinkin eri tavoin. 8D
Kuinka monessa roolipelissä pelaat nykyään? Kuinka kauan olet roolipelannut, ja kuinka monessa roolipelissä, suunnilleen?
Kuinka monessa roolipelissä pelaat nykyään? Kuinka kauan olet roolipelannut, ja kuinka monessa roolipelissä, suunnilleen?
Ereth Gus- Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~
- Viestien lukumäärä : 334
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Suoraan ja rehellisesti sanottuna: Miulla ei ole parasta ystävää. Olen luokkani ns. syrjityin, en omaa vapaa-ajan kavereita, pääsen jopa keskusteluihin mukaan luokassa (jos sellaisia syntyy siellä puolessa luokkahuonetta, jossa itse lymyän) tai jos ennen tuntia puhutaan esim. tulevasta luokkaretkestä ja rahan saannista siihen. Olin pitänyt erästä luokkakaveriani parhaana kaverinani, mutta koska aloin hänen kautta saada silloin ala-asteella vieläkin huonompaa mainetta, en ruvennut käymään hänen luonaan tuon jälkeen. Olen hyvää pataa vähän kaikkien kanssa, joten parasta ystävää en omaa, vaikka näitä 'saman tason' kavereita riittää, ja netissä tuntemani ihmiset ovat enemmän luotettavimpia ja mukavempia, sekä hyvin suvaitsevia (kun koulussa jokainen ei ota keskusteluun aivan ketä tahansa mukaan juttuun).
Kuinka laajan mangavalikoiman omaat? Kuuluuko siihen kuinka monta sarjaa, ja onko niitä kuinka useita kappaleita (esim. muutaman sarjojan, jotka lähes kaikki omaat / useampia joista omaat tyyliin pari pokkaria)?
Kuinka laajan mangavalikoiman omaat? Kuuluuko siihen kuinka monta sarjaa, ja onko niitä kuinka useita kappaleita (esim. muutaman sarjojan, jotka lähes kaikki omaat / useampia joista omaat tyyliin pari pokkaria)?
Ereth Gus- Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~
- Viestien lukumäärä : 334
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Tässä on nopea vastaus; minä kuulun tässä asiassa vähän molempiin. Minulla on pari kokonaista sarjaa, mutta muuten omaan useita hyvinkin kesken eräisiä sarjoja. Pokkarikokoelmaani kuuluu näin nopeati laskettuna 17 eri sarjaa ja Hellsingiä ja Dark Metroa lukuunottamatta kaikki ovat tavalla tai toisella keskeneräisiä. Otetaan vaikka ne kokoelman helpoimmat määriteltävät, kuten Ragnarök, Vampire Hunter D ja Hirviöprinsessa Hime - minulla on niitä vain yksipokkari, mutta pitäisi jostain etsiä ne loputkin!
Mikä lempibändisi/-artistisi? Entä mikä on lempibiisisi kyseiseltä kokoonpanolta? Perustele valintasi
Mikä lempibändisi/-artistisi? Entä mikä on lempibiisisi kyseiseltä kokoonpanolta? Perustele valintasi
Apollo- Lieutenant
- Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 28
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Yllä olevaan kysymykseen voin vastata sen olevan X Japan. Joskus kauan aikaa sitten siskoni innostutti miut japanilaiseen musiikkiin, ja X oli niitä ensimmäisiä, mitä hää soitti. Iski sen verran kovaa että tuossa pari vuotta takaperin kävimme liian ihanan immeisen kanssa kyseisen bändin keikoilla vappuna. Toinen niistä pidettiin kuolleen kitaristin muistopäivänä, joten se varsinkin oli liikuttava kokemus. Toinen lienee sitten ollut se neljän tai viiden tunnin jonotus oheistavaroita varten. Kiitoksia vaan, X. Paloi kivasti posket ja nenä siinä paahteessa.
Kyseisen bändin lempikappaletta on vaikea edes kappaleeksi sanoa; Art of Life on enemmän kuin kappale tai laulu. Se on taidetta. 29 minuuttia on ehkä joillekin liian pitkä aika kuunnella yhtä ja samaa, mutta ei miulle. Rumpukompat räjäyttävät ilmavallit samalla kun kielelliset soittimet säestävät sitä. Noin puolessa välissä rumpali-pianisti siirtyy toisen soittimen ääreen, ja rämpyttää sitä kunnes viulun kautta vuoro siirtyy koko bändille. Ah. Musiikkia korville.
Minne haluaisit matkustaa, jos sinulla olisi siihen mahdollisuus? Perustele esimerkein.
Kyseisen bändin lempikappaletta on vaikea edes kappaleeksi sanoa; Art of Life on enemmän kuin kappale tai laulu. Se on taidetta. 29 minuuttia on ehkä joillekin liian pitkä aika kuunnella yhtä ja samaa, mutta ei miulle. Rumpukompat räjäyttävät ilmavallit samalla kun kielelliset soittimet säestävät sitä. Noin puolessa välissä rumpali-pianisti siirtyy toisen soittimen ääreen, ja rämpyttää sitä kunnes viulun kautta vuoro siirtyy koko bändille. Ah. Musiikkia korville.
Minne haluaisit matkustaa, jos sinulla olisi siihen mahdollisuus? Perustele esimerkein.
Cahaya- Öinen öri
- Viestien lukumäärä : 288
Ikä : 32
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Nyt kun on tämä Fukushima poksahtanut ja sillein, olisin halunnut matkustaa Japaniin ja ihan sama mihin kaupunkiin ja sillein. Sinne haluan, koska en ole koskaan ollut siellä. Se on erpäreilua, että moni pääsee ja minulla itselläni ole varaa mennä sinne.
Mikä on suosikki animesarjasi? Miksi?
Mikä on suosikki animesarjasi? Miksi?
MHerushingu- Admin
- Viestien lukumäärä : 259
Ikä : 32
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa