Mikä kappale soi nyt?
3 posters
Sivu 1 / 1
Mikä kappale soi nyt?
Koneellasi, mp3:sasi, mp4:sasi, radiossa tai mikä nyt siulla onkaan siinä päällä. Voit tulla kertomaan sen tänne linkin kera esim. youtubeen :>
--
Ezkimo - Ilman sua
Ei löydy enää youtubesta videota, mutta tässä kumminkin lyriikat:
KLICK
--
Ezkimo - Ilman sua
Ei löydy enää youtubesta videota, mutta tässä kumminkin lyriikat:
KLICK
Ereth Gus- Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~
- Viestien lukumäärä : 334
Ikä : 29
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Vs: Mikä kappale soi nyt?
Metallican Nothing Else Matters tietsikalta. Tulee lumiset vuoret ja hukat väkisin mieleen, kun sitä kuuntelee... itelläni ainaski.
Apollo- Lieutenant
- Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 28
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Koko päivän on soinu mun päässä se joku The Flood, en muista edes sen kappaleen tai bändin nimeä, mutta jotenkin toi The Flood liittyy siihen XD Se kertosäe on soinu eniten mun päässä.. Ja kaiken kukkuraksi kaupassakin käydessä se soi sieltä keskusradiosta mikä lie jutusta 8'3
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Ereth Gus kirjoitti:Koko päivän on soinu mun päässä se joku The Flood, en muista edes sen kappaleen tai bändin nimeä, mutta jotenkin toi The Flood liittyy siihen XD Se kertosäe on soinu eniten mun päässä.. Ja kaiken kukkuraksi kaupassakin käydessä se soi sieltä keskusradiosta mikä lie jutusta 8'3
Se on luultavasti tälläne ku Take That - The Flood.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Jotta voisimme välttää yhden sanan spämmejä, voisimme edes hiukan kertoa miksi kappaleet soivat ja miksi ne pistettiin soittamaan.
Itselläni soi päässäni pelkkää E Nominen- Heilig. Olen saanut hirveästi vaikutusta ja joten kuuntelen sitä kokonaisia päiviä muiden E Nominen biisien kanssa. Ihan hyvä bändi ja biisien aiheet ovat huippua ^^
Itselläni soi päässäni pelkkää E Nominen- Heilig. Olen saanut hirveästi vaikutusta ja joten kuuntelen sitä kokonaisia päiviä muiden E Nominen biisien kanssa. Ihan hyvä bändi ja biisien aiheet ovat huippua ^^
MHerushingu- Admin
- Viestien lukumäärä : 259
Ikä : 32
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Ok.
Spiderbait - Ghost Riders In The Sky tietokoneelta.
Pidän Marvelin sarjakuviin perustuvasta Ghost Rider - elokuvasta ja tämä biisi soi sen lopputeksteissä. Ja pidän myös kappaleesta.
Spiderbait - Ghost Riders In The Sky tietokoneelta.
Pidän Marvelin sarjakuviin perustuvasta Ghost Rider - elokuvasta ja tämä biisi soi sen lopputeksteissä. Ja pidän myös kappaleesta.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Hamtaron teemalaulu
Tästä tulee mieleen nuoruuden muistot, silloin kun näytettiin tämä iki-ihana lasten ohjelma. Hansin kanssa katsottiin tämä Maikkarilta joka lauantai. Oltiinpa sitten todella piirteitä kun katsottiin hamsteri-ohjelmaa melko usein.
Tästä tulee mieleen nuoruuden muistot, silloin kun näytettiin tämä iki-ihana lasten ohjelma. Hansin kanssa katsottiin tämä Maikkarilta joka lauantai. Oltiinpa sitten todella piirteitä kun katsottiin hamsteri-ohjelmaa melko usein.
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Meillä on/oli Hamtaroa nauhalla, en ole ihan varma... Ja nyt kun mainitsit asian, laulu alkoi soimaan päässä...
Ja päässäni on soinut myös tämä Muumit-tunnari viimeiset kaksi tuntia, noin. Ikuinen lapsuuden klassikko, katson vieläkin välillä videolta.
Ja päässäni on soinut myös tämä Muumit-tunnari viimeiset kaksi tuntia, noin. Ikuinen lapsuuden klassikko, katson vieläkin välillä videolta.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Hamtaron lopputunnari japaniksi
Nyt kun kuuntelin tunnaria, niin lopuksi ajattelin kokeilla löytää kyseisen kappaleen japaniksi ja niinhän se löytyikin. Aivan ihana ja mukava kappale. Mikäköhän kappale olisi minulla seuraavaksi luvassa? Ei mitään hajua.
Nyt kun kuuntelin tunnaria, niin lopuksi ajattelin kokeilla löytää kyseisen kappaleen japaniksi ja niinhän se löytyikin. Aivan ihana ja mukava kappale. Mikäköhän kappale olisi minulla seuraavaksi luvassa? Ei mitään hajua.
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Within Temptation-Our Farewell
Yritän poisytaa MP3-soittimesta jotain biisejä, kun muisti on melkein täynnä. Ja karsimissession aikana soitan biisit, joita en ole (periaatteessa) ikinä kuunnellut soittimesta.
Yritän poisytaa MP3-soittimesta jotain biisejä, kun muisti on melkein täynnä. Ja karsimissession aikana soitan biisit, joita en ole (periaatteessa) ikinä kuunnellut soittimesta.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Epica - Chasing the dragon
Tuollainen tuttavuus soittaa minun Youtube-kanavallani. Kappale on jotenkin ihana, sillä se hyvin kuvastaa siellä olevan roolipelihahmoni (Darktegra Van Helsing) tunteita ja sisäksi se sopii hyvin kanavan taustakuvaan. ^^
Tuollainen tuttavuus soittaa minun Youtube-kanavallani. Kappale on jotenkin ihana, sillä se hyvin kuvastaa siellä olevan roolipelihahmoni (Darktegra Van Helsing) tunteita ja sisäksi se sopii hyvin kanavan taustakuvaan. ^^
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Offspring-Cruising California
Tämä biisi tuli radiosta eilen. Imatran suunnalla satoi koko päivän, joten tämä piristysbiisi piti etsiä ja nyt se soi Youtubesta. Hyvin kesäinen biisi...
Tämä biisi tuli radiosta eilen. Imatran suunnalla satoi koko päivän, joten tämä piristysbiisi piti etsiä ja nyt se soi Youtubesta. Hyvin kesäinen biisi...
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa