Desucon (8.6.- 11.6.2012, Lahti)
5 posters
Sivu 1 / 1
Desucon (8.6.- 11.6.2012, Lahti)
http://desucon.fi/
Desucon on jokavuotinen con-tapahtuma, jossa kaikki anime- ja manga saavat kokoontua yhdessä. Siellä pystyy ostamaan kaikkea tarpeellista kuten mangaa, animea ja kaikentyyppistä fanitavaraa. Tässä topicissa keskustellaan vain Desuconista, sillä se on ainoa con, johon joku Hellsing Universe Finlandista oleva jäsen matkustaa lähes joka vuosi.
Desucon on jokavuotinen con-tapahtuma, jossa kaikki anime- ja manga saavat kokoontua yhdessä. Siellä pystyy ostamaan kaikkea tarpeellista kuten mangaa, animea ja kaikentyyppistä fanitavaraa. Tässä topicissa keskustellaan vain Desuconista, sillä se on ainoa con, johon joku Hellsing Universe Finlandista oleva jäsen matkustaa lähes joka vuosi.
Integra- Vierailija
Vs: Desucon (8.6.- 11.6.2012, Lahti)
Heheh ~ Tämäkin aihe sitten tuli, mukavan ajoissa itseasiassa, mikä on hyvä asia
Hohoo, mie aloittelen huomenna tekemään Hetaliasta tutun Venäjän cossia, takin kaavoituksia alan tekemään ~ No, leivinpaperille aluksi, mutta perjantaina käyn Eurokankaassa ostamassa sitä kaavoituspaperia ja kankaita, ja ajatuksena oli, että tuo cossi olisi ensi viikon puolella jo hyvällä mallilla, jos ei valmis ~ ^ww^
Mie otin tuon esille sen takia, koska ajatuksena oli että osallistuisin Desuconin cosplaykisaan Ivanina, hiuu :33
Ja vänkäriksi myös haen, etuina olisi se että ei tarvitsisi silloin maksaa sisäänpääsyä + saisi lämpimän ruoan ~ Mutta jos en pääse hommiin, niin eipä siinä mitään, kyllä mie paikalle raahaudun vaikka rannekkeen joudunkin sitten ostamaan ^^
Hohoo, mie aloittelen huomenna tekemään Hetaliasta tutun Venäjän cossia, takin kaavoituksia alan tekemään ~ No, leivinpaperille aluksi, mutta perjantaina käyn Eurokankaassa ostamassa sitä kaavoituspaperia ja kankaita, ja ajatuksena oli, että tuo cossi olisi ensi viikon puolella jo hyvällä mallilla, jos ei valmis ~ ^ww^
Mie otin tuon esille sen takia, koska ajatuksena oli että osallistuisin Desuconin cosplaykisaan Ivanina, hiuu :33
Ja vänkäriksi myös haen, etuina olisi se että ei tarvitsisi silloin maksaa sisäänpääsyä + saisi lämpimän ruoan ~ Mutta jos en pääse hommiin, niin eipä siinä mitään, kyllä mie paikalle raahaudun vaikka rannekkeen joudunkin sitten ostamaan ^^
Ereth Gus- Vamppi, vomppi ja siivousmoppi~
- Viestien lukumäärä : 334
Ikä : 29
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
No niin. Taasko siis Lahteen kolmeksi päiväksi, Heru? Onnea, jos pääset sinne. ^^Integra F.W. Hellsing kirjoitti:Olen vänkkärinä ollut viime vuonna ja vetoa vedin äidin kanssa, että taas painelen sinne Lahteen väkisin kolmeksi päiväksi. Tällä kertaa saan kasaan ihan varmasti sen cossin. Puku on jo valmis, enää se peruukki pitää väsätä, mutta paras puoli on se, että siellä on peruukkityöpaja, jossa saa sitten muokkailla peruukkia haluamansa muotoon.
Kudlak-Hanse- "Heil my Captain!"
- Viestien lukumäärä : 41
Ikä : 35
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
On pakko sinne päästä, jos aion olla Suomen ensimmäinen Tegra. xDKapteeni Hans kirjoitti:No niin. Taasko siis Lahteen kolmeksi päiväksi, Heru? Onnea, jos pääset sinne. ^^Integra F.W. Hellsing kirjoitti:Olen vänkkärinä ollut viime vuonna ja vetoa vedin äidin kanssa, että taas painelen sinne Lahteen väkisin kolmeksi päiväksi. Tällä kertaa saan kasaan ihan varmasti sen cossin. Puku on jo valmis, enää se peruukki pitää väsätä, mutta paras puoli on se, että siellä on peruukkityöpaja, jossa saa sitten muokkailla peruukkia haluamansa muotoon.
EDIT: Ensi vuosi sitten. Puku on edelleenkin jäi kesken. Harmi, että Solid&Etc lähti lyömään turpaan. x___x
EDIT 2: ---> Blogini: http://masuta-herushingu.blogspot.com/2011/07/yhdeksas-kerta-kesan-suuri-rieha.html
EDIT 3: Desuconin Valokuvaajat ovat ehtineet bongata minut jotenkin.
Minä ja Hansen Pikachu, Oguchikachu sekä pinkki ilmapallo. Valitettavasti Hans ei päässyt mukaan, joten pikkuinen keltainen pääsi raportoimaan millaista siellä oli.
Oranssipaita Nuuskamuikkusen takana.
MHerushingu- Admin
- Viestien lukumäärä : 259
Ikä : 32
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Oguchikachu!
Silläkin oli varmaan siellä kivaa.
Silläkin oli varmaan siellä kivaa.
Kudlak-Hanse- "Heil my Captain!"
- Viestien lukumäärä : 41
Ikä : 35
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Kaikki Frostbiteen tulevat ovat tervetulleita sunnuntaina seuraamaan tanssiteatteri-harjoituksiani, koska sinne tarvittaisiin harjoitusyleisöä, enkä sitä ole vielä omista kavereistani saanut (MUR), enkä yksin haluaisi Desusta silloin päivällä häippästä... Tietysti kävelymatkaseurana olen mie ainakin, ja pääsette kokemaan mahtavan esityksen tokavikat harkat ~ Se on oikeasti todella hieno kokonaisuus :33
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Mietin, et itekin pitäs lähtee, ku en oo koskaan aikasemmin ollu conissa.
Apollo- Lieutenant
- Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 28
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Apollo kirjoitti:Mietin, et itekin pitäs lähtee, ku en oo koskaan aikasemmin ollu conissa.
Tule ihmeessä ~ ^^ Tosin, kannattanee tilata äkkiä liput, sillä niistä on enää tuskin neljäsosa jäljellä!
http://desucon.fi/frostbite/lipunmyynti
Itse asiassa lippuja myydään ylihuomiseen saakka ainoastaan, joten pidä kiirettä, jos yrität ehtiä mukaan!
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Selve. Pitää jutella vilä kunnolla pääsponsori nro. 2 kanssa. (Eli isäpuoleni)
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Sääli... Ei pääse, koska ei ole rahaa siihen : < Kesällä vaan onnistuu tää seuraava Desucon, mutta ennen sitä mahdollisesti olen vielä Helsingin Chibiconissa.Ereth Gus kirjoitti:Kaikki Frostbiteen tulevat ovat tervetulleita sunnuntaina seuraamaan tanssiteatteri-harjoituksiani, koska sinne tarvittaisiin harjoitusyleisöä, enkä sitä ole vielä omista kavereistani saanut (MUR), enkä yksin haluaisi Desusta silloin päivällä häippästä... Tietysti kävelymatkaseurana olen mie ainakin, ja pääsette kokemaan mahtavan esityksen tokavikat harkat ~ Se on oikeasti todella hieno kokonaisuus :33
//Hyvää uutta vuotta. ^^
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Integra Hellsing kirjoitti:
EDIT 2: ---> Blogini: http://masuta-herushingu.blogspot.com/2011/07/yhdeksas-kerta-kesan-suuri-rieha.html
TOSI hienoja kuvia/cosseja!!!
Taidan cossata jotain kissapoikaa, jos sellainen hahmo jostain löytyy. Kyllä, minulle on ostettu lippu. (Pitää vain jännätä, milloin se tulee postiluukusta)
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
No niin, kirjoitan tännekin pitkästä aikaa ~
Itse olen menossa Desuconiin, koska nimittäin sinne alkaa ilmaantua kaikkea jännittävää ja vänkkärinä on varmaan enemmän tekemistä kuin vain laiskasti kävellä ympäri aluetta
Itse olen menossa Desuconiin, koska nimittäin sinne alkaa ilmaantua kaikkea jännittävää ja vänkkärinä on varmaan enemmän tekemistä kuin vain laiskasti kävellä ympäri aluetta
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Desucon Frostissa tuli käytyä, koomailuksi meni sekin con. Mutta kesällä kolmipäivänen con, öööö. Sanoin juuri hyvästelyni jaloilleni. Cossista ei tietoa, en välttis cossaa mittöön, loppuconeihin nimittäin on semmoset projektit tiedossa, et haluaisi siinä jossai välissä ottaa rauhallisemmin.
Kannattaa muuten hommailla ne Desuliput hyvissä ajoin, (sillai melkei nyt) Frostissa suunniteltiin niiden olevan loppuunmyytyjä maaliskuun lopussa. Ja ottaen huomioon tapahtuman kunniavieraan, voisi kuvitella lippujen myyvän aika sutjakkaasti loppuun.
Kannattaa muuten hommailla ne Desuliput hyvissä ajoin, (sillai melkei nyt) Frostissa suunniteltiin niiden olevan loppuunmyytyjä maaliskuun lopussa. Ja ottaen huomioon tapahtuman kunniavieraan, voisi kuvitella lippujen myyvän aika sutjakkaasti loppuun.
Cahaya- Öinen öri
- Viestien lukumäärä : 288
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
WOOOTT!!! Noriaki Sugiyama! Tota en tiennytkään, kun ostin lippuja kesän Desuconiin.
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Mahtavaa. Maaliskuussa siis valmistautumaan tekemään jälleen lisää työtä tuolla Desuconin puolella ja katselemaan ihanien ihmisten perään, kun viime vuonnakin kaikki oli todella siistiä.
Ääninäyttelijän vierailusta olen kyllä yllättynyt, kun olen hetken aikaan miettinyt kukakohan näyttelee Hetalian Englantia, mutta nyt kun asia on tosiaan selvää, niin tekeepi mieli nähdä kyseisen kaverin kasvottain :>
Ääninäyttelijän vierailusta olen kyllä yllättynyt, kun olen hetken aikaan miettinyt kukakohan näyttelee Hetalian Englantia, mutta nyt kun asia on tosiaan selvää, niin tekeepi mieli nähdä kyseisen kaverin kasvottain :>
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Niin minäkin haluan, lähinnä siksi, että Sukiyama-san on Naruto - ja Naruto Shippuuden - animeiden Sasuken ääninäyttelijä. Isoveljeni (otaku hänkin) haluaa Sukiyaman nimmarin, joten siinä minulle tavoite numero yksi kesän coniin. (Veljeni ei tietääkseni ole tulossa Desuconiin).
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Vänkärien työhaku olisi nyt voimassa! Jos haluaa vänkäriksi, niin siitä vaan kirjoittamaan hakemusta täällä.
Olisi kivaa saada hiukan työseuraa.
Olisi kivaa saada hiukan työseuraa.
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Nyt kun Desuun on pari päivää, haluaisin tietää, keitä ihmiset cossaavat.
Itse päädyin pitkän harkinnan tuloksena Ronald Knoxiin Kuroshitsujista. Aika sympaattinen kaveri...
Itse päädyin pitkän harkinnan tuloksena Ronald Knoxiin Kuroshitsujista. Aika sympaattinen kaveri...
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Koomaudun tänne jälleen ja kommaan, olen siis hengissä vielä - Valitettavasti. ^ww^ (O rly? XDD)
Elikkäs ilmestyn Desuconiin jokaiselle päivälle, ja tässäpä tulee cossini/asuni per päivä:
Perjantai 8.6
- Gijinka!Smith
- Kiinalaisasu (lainaan kaverilta)
Lauantai 9.6
- Suzu (käyn ainakin kuvauspalvelussa, jos en muuta)
- Ark - konserttiversio (Sound Horizonin 'Elysion'-albumilta)
Sunnuntai 10.6
Kuva (keskeneräisestä) Smithistä:
http://irc-galleria.net/user/%5BJalle%5D/picture/128177395
Kuva Suzusta (vas. hahmo):
http://sovietjalle.deviantart.com/art/Suzu-and-Osaka-287677979?q=gallery%3Asovietjalle%2F26979110&qo=32
Kuva Arkin asusta (puuttuu vielä puukko):
http://sovietjalle.deviantart.com/gallery/?offset=0#/d52gstf
Nähdään Desussa ~
Elikkäs ilmestyn Desuconiin jokaiselle päivälle, ja tässäpä tulee cossini/asuni per päivä:
Perjantai 8.6
- Gijinka!Smith
- Kiinalaisasu (lainaan kaverilta)
Lauantai 9.6
- Suzu (käyn ainakin kuvauspalvelussa, jos en muuta)
Sunnuntai 10.6
Kuva (keskeneräisestä) Smithistä:
http://irc-galleria.net/user/%5BJalle%5D/picture/128177395
Kuva Suzusta (vas. hahmo):
http://sovietjalle.deviantart.com/art/Suzu-and-Osaka-287677979?q=gallery%3Asovietjalle%2F26979110&qo=32
Kuva Arkin asusta (puuttuu vielä puukko):
http://sovietjalle.deviantart.com/gallery/?offset=0#/d52gstf
Nähdään Desussa ~
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Aloin tuntemaan heti häpeää, kun itse en ole valmistautunut noin hyvin. Damn it...
Apollo- Lieutenant
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Con oli ja meni. Seuraavaksi odotellaan Frostbiteä.
MHerushingu- Admin
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Similar topics
» Desucon-ohjelmat varmistettu vuodeksi 2011
» Gallery: Swing of Colors // New! "Basculin" // 2012-5-10
» Gallery: Swing of Colors // New! "Basculin" // 2012-5-10
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: