Hellsing-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Poltatko sinä tupakkaa?

2 posters

Siirry alas

Poltatko sinä tupakkaa?

Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap20%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 0% 
[ 0 ]
Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap250%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 50% 
[ 1 ]
Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap20%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 0% 
[ 0 ]
Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap20%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 0% 
[ 0 ]
Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap20%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 0% 
[ 0 ]
Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap20%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 0% 
[ 0 ]
Poltatko sinä tupakkaa? Vote_lcap250%Poltatko sinä tupakkaa? Vote_rcap2 50% 
[ 1 ]
 
Ääniä yhteensä : 2
 
 

Poltatko sinä tupakkaa? Empty Poltatko sinä tupakkaa?

Viesti  MHerushingu Kesäkuu 20th 2011, 11:25

Semmoinen perusterveystietoon liittyvä kysymys, jossa perustellaan sitä, miksi ihmiset polttavat tupakkaa. Kuitenkin saa hiukan avautua ja niin edelleen. Tässä aiheessa ei kukaan rupea puhumaan pahoja kuten esimerksiksi "Olet paha ihminen kun et polta", "Polttaminen on cool" tai "Tyhmä olet kun poltat". Tällaisia voitaisiin välttää. Kiitos.

Kun olet laittanut äänen, voit vapaaehtoisesti kertoa siitä, miksi tupakoit ja milloin olet aloittanut polttamaan tai minkälaisia vaikutuksia olet saanut tupakoinnin yhteydessä.
----

Itse voisin sanoa, etten koskaan polttanut vaikka yritin kokeilla. Päässä olevat aistit ovat niin kehittyneet ja jopa etäisyydeltä voin haistaa tupakan savun ja niin ollen aivastaa. Tämä saa minun silmäni vuotamaan pahan tupakan hajun yhteydessä. Olen yhden kerran kokeillut ottaa tupakan suuhun (No silloin halusin olla kuin Integra, jotta sikari maistuisi myöhemmin), mutta yllätykseni olen sylkenyt sen heti pois, sillä kieleni sanoi, että se maistuu pahalle ja heitä se pois, niinhän tein enkä sen jälkeen koskenut savukkeisiin enää koskaan. Olen myös vältellyt kavereita, jotka polttavat tupakkaa, koska minulle olisi siitä enemmän haittaa kuin niillä. Nimittäin positiivinen tupakointi ja minäkin jo alan pelkäämään, että minulla on aivosyöpä, kun kerran nenästä vuotaa verta ja saan aivastuskohtauksia minkä tahansa asian koskiessa nenääni. Tupakointi on niin ollen myös mahdotonta, sillä minulla on kaksi kroonista sairautta eli keuhkoputken tulehdus ja nenäontelon tulehdus. Se selittää syyn, miksi en polta.
MHerushingu
MHerushingu
Admin

Viestien lukumäärä : 259
Join date : 26.05.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : [HELL]sinki

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Poltatko sinä tupakkaa? Left_bar_bleue0/5Poltatko sinä tupakkaa? Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Poltatko sinä tupakkaa? Empty Vs: Poltatko sinä tupakkaa?

Viesti  Apollo Kesäkuu 21st 2011, 10:04

Poltan itse joskus, vaikka olen yrittänyt lopettaa niin pirun monta kertaa. Viime sortumisesta on viikko, kohta kaksi.

Aloitin polttamaan seiskaluokalla, jotta olisin saanut purkaa pahaa oloani johonkin. Vaikutukset olivat hyvä olo, mutta välillä pirunmoista pahoinvointia, huimausta ja kerran jopa tuli laatta. Ei siitä muuta voi oikein sanoa. Aktiivisen tupakoinnin lopetin, kun hain mukaan tukioppilastoimintaan (minne pääsinkin), mutta en ole kokonaan päässyt eroon tupakasta.
Apollo
Apollo
Lieutenant

Viestien lukumäärä : 364
Join date : 13.10.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Imatra

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Poltatko sinä tupakkaa? Left_bar_bleue0/5Poltatko sinä tupakkaa? Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa