Foorumin mahdolliset muutokset
2 posters
Sivu 1 / 1
Foorumin mahdolliset muutokset
Olemme Herun kanssa miettineet jotain järkevämpää (myös kivempaa) ulkoasua foorumille ja sen säännöille ja meidän pitäisi myös vaivautua tekemään vielä Hellsing-fanisivut, jotka ohjaa mahdolliset roolipelaajat kattelemaan foorumia. Olemme harkinneet myös tavallisen keskustelufoorumin pystyttämistä, mutta siitäkään ei olla varmoja, joten tässä nyt tarvitaan hiukan sisukkaita ja neuvokkaita ihmisiä auttamaan meitä tässä tehtävässä.
Tiedämme hyvin Hellsing-yhteisön vaipuneen piiloon Hellsing Finlandin kuoltua joskus parisen vuotta sitten, joten tämä foorumi, minä ja pääedustaja Heru olemme lähes ainoat hemmot jotka ovat vastuussa sarjan esiintymisestä Suomessa. (Jos muitakin ihmisiä on niin olisi kivaa jakaa tietoja kyseisestä sarjasta, koska noin pienellä joukolla Herutakuita* ei ole tarpeeksi aikaa kertoa ihan kaikkia yksityiskohtaisia tietoja koko sarjasta ja muista havainnoista) Emme tiedetä onko porukka enään kamalasti elossa ihan fani faneina, mutta me Herun kanssa eksyttiin pelaamaan myös Gingaa, siksi olemme saakelin hitaita ja laiskoja tekemään jotain Hellsingin suhteen.
Tässä olisi kuitenkin lista niistä asioista, joista haluamme keskustella yhteisömme hyväksi:
Lisää tulossa, mutta tässä kaikki tärkeimmät.
* Herushingu + Otaku eli Hellsing-Otaku tai Hellsing-fani
Tiedämme hyvin Hellsing-yhteisön vaipuneen piiloon Hellsing Finlandin kuoltua joskus parisen vuotta sitten, joten tämä foorumi, minä ja pääedustaja Heru olemme lähes ainoat hemmot jotka ovat vastuussa sarjan esiintymisestä Suomessa. (Jos muitakin ihmisiä on niin olisi kivaa jakaa tietoja kyseisestä sarjasta, koska noin pienellä joukolla Herutakuita* ei ole tarpeeksi aikaa kertoa ihan kaikkia yksityiskohtaisia tietoja koko sarjasta ja muista havainnoista) Emme tiedetä onko porukka enään kamalasti elossa ihan fani faneina, mutta me Herun kanssa eksyttiin pelaamaan myös Gingaa, siksi olemme saakelin hitaita ja laiskoja tekemään jotain Hellsingin suhteen.
Tässä olisi kuitenkin lista niistä asioista, joista haluamme keskustella yhteisömme hyväksi:
- Erillinen keskustelufoorumi
- Sisarsivut ja niiden julkistaminen mm. Hirano-Server (englanninkielinen Hellsing-teemainen roolipeli, jossa pelataan hiukan yliluonnollisin voimin ja niissä pääosassa on lähinnä OC-hahmoja)
- Roolipelifoorumin sisällön muokkaaminen ja sääntöjen editointi
- On mahdollista, että foorumien käyttäjät käyttävät hahmojen nimien sijasta nettinimimerkkejään
- Otetaan käyttöön uusi varoituspalkki
- Jokaisella alueella omat sääntönsä
Lisää tulossa, mutta tässä kaikki tärkeimmät.
* Herushingu + Otaku eli Hellsing-Otaku tai Hellsing-fani
Kudlak-Hanse- "Heil my Captain!"
- Viestien lukumäärä : 41
Ikä : 35
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Vs: Foorumin mahdolliset muutokset
Uutisia!
Jossain vaiheessa rupeamme miettimään, että siirrytäänkö mielellään Hirano-Serveriin, vaikka se olisi kuinka englannin kielinen roolipeli.
Sääntöjen editointi on kanssa hyvin hankalaa, sillä onhan niitä muitakin roolipelejä joita itse ylläpidän suomeksi eikä se varmaan ole yhtään kivaa että kaikissa niissä (paitsi Hirano-Serverissä) olisi samat säännöt. Ja Hans kertoi, että hän karsii roolipelejä joita itse pelailee. Lopputulos on kuitenkin se että kummassakin roolipelissä pelaa kaksi ihmistä.
Hirano-Server = minä + kreikkalainen kaverini
HNVH = minä + Apollo (kun ei näitä muita oikein näy missään ja ei heillä ole vissiin aikaa keskustella seuraavista ideoista)
Yhdistyminen on ehkä lienee mahdollista, ellei tätä foorumia muuteta joksikin keskustelufoorumiksi kun taas roolipeli siirretään Hirano-Serveriin ^^ No, tämä on vasta ehdotus johon tarvitaan sitä mielipidettä.
Jossain vaiheessa rupeamme miettimään, että siirrytäänkö mielellään Hirano-Serveriin, vaikka se olisi kuinka englannin kielinen roolipeli.
Sääntöjen editointi on kanssa hyvin hankalaa, sillä onhan niitä muitakin roolipelejä joita itse ylläpidän suomeksi eikä se varmaan ole yhtään kivaa että kaikissa niissä (paitsi Hirano-Serverissä) olisi samat säännöt. Ja Hans kertoi, että hän karsii roolipelejä joita itse pelailee. Lopputulos on kuitenkin se että kummassakin roolipelissä pelaa kaksi ihmistä.
Hirano-Server = minä + kreikkalainen kaverini
HNVH = minä + Apollo (kun ei näitä muita oikein näy missään ja ei heillä ole vissiin aikaa keskustella seuraavista ideoista)
Yhdistyminen on ehkä lienee mahdollista, ellei tätä foorumia muuteta joksikin keskustelufoorumiksi kun taas roolipeli siirretään Hirano-Serveriin ^^ No, tämä on vasta ehdotus johon tarvitaan sitä mielipidettä.
MHerushingu- Admin
- Viestien lukumäärä : 259
Ikä : 32
Tietoja minusta
Varoituspalkki:
(0/5)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa