Hellsing-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Empty Vs: Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Viesti  Cahaya Heinäkuu 28th 2010, 19:58

Trixita katsahti alas huomatakseen Prayerin, joka oli huudellut tarjolla olevasta ruoasta. Velli ei houkutellut, eikä Trixitalla ollut kummemmin nälkä ehtinyt kehittyä kaiken stressin keskellä.
- Ei tarvitse minulle jättää, pärjään muutaman hetken ilman ruokaa, Trixita vastasi Prayerille.
Vaaleiden silmien suunta vaihtui Integraan, jonka mustahiuksinen erotti toisen vaaleiden hiustensa takia. Hän vaikutti jopa tuolta etäisyydeltä katsottuna nälkäiseltä.
Cahaya
Cahaya
Öinen öri

Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Left_bar_bleue0/5Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Empty Vs: Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Viesti  Vieraili Heinäkuu 28th 2010, 20:37

-Selvä. Kuten haluat ei ole pakko, jos et halua, Prayer vastasi Trixitalle ja ajatteli keitelessään samaan aikaan puuroa: P*rkele. Walter tappaa minut joskus tämän takia. Odota hetki johtaja, kohta ruoka on valmis...

Hetken päästä tulikin jo ruoka-aika. Prayer vei ruokaa Integralle ja sanoi:
-Syökäähän mielummin nyt. En tahtoisi katsoa, kuinka kieritte nälissänne.
-Onko pakko? tokaisi Integra hiljaa napaten oman puuroannoksensa. Helkkari vie! Kuin autiosaarelta tulisin! Vihaan puuroa! Mutta on nälkä... ajatteli hän ja ryhtyi väkisin syömään vihamaansa puuroa välittämättä sen mausta.
-No niin! Hän syö sittenkin sitä Prayerin puuroa! sotilaat naurahtivat kun söivät omaa puuroa nuotion ääressä. Prayer rapsutti takaraivoaan ja lähti valitsemaan tulevia vartioita täksi yöksi. Integra nälän myötä hotki puurokulhon tyhjäksi.
Anonymous
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Empty Vs: Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Viesti  Cahaya Heinäkuu 28th 2010, 20:49

Lusikoiden osuessa lautasiin ilmoille kajahti sen mukainen ääni. Musiikkia korville, jos mustahiuksinen sai sanoa jotain. Kuitenkin hänen suunsa pysyi kiinni, ei ollut hänellä paljon sanottavaa alokkaille, kokeneille tai Integralle. Miksi turhaan kiusaisi äänihuulia, jos ne joutuivat tulevaisuudessa rääkkäyksen kohteeksi. Parempi vain antaa niiden levätä niin kauan, kuin rasittaa niitä jatkuvalla syötöllä. Silmäluomet hävisivät taistelun painovoimaa vastaan, ja painuivat rauhallisesti kiinni, jättäen Trixitan hengittelemään hitaassa tahdissa valvoen ympäristöään kuulonsa avulla.
Cahaya
Cahaya
Öinen öri

Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.06.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Tietoja minusta
Varoituspalkki:
Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Left_bar_bleue0/5Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Empty_bar_bleue  (0/5)

Takaisin alkuun Siirry alas

Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..." - Sivu 4 Empty Vs: Trixitan ja Integran saaga 4: "Hyvä minä..."

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa